motorolie kopen bij de Action?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Geachte redactie van KVW,Ongeveer elk halfjaar, roept er iemand op het forum van de Volvo 700 Vereniging (mensen die dus in zo'n slurpende baksteen rijden en daar eindeloos over kunnen ouwehoeren), dat de motorolie van de Aldi of de Action net zo goed als de 5 x zo dure van Shell of Kroon o.i.d.Een eindeloze discussie waarbij men elkaar geregeld ernstig in de haren vliegt en die nooit tot een goed einde komt. Kan niet, want niemand weet wat er precies in de olie zit. Wordt behalve wat algemene specs ook niet vermeld op het blik. Niemand weet ook wat olie precies in het motorblok doet. Maar iedereen heeft er een briljante mening over.Worden we allemaal door onze garage opgelicht met dure merkolie, terwijl we ook voor 5 euro bij de Action terecht kunnen? Of helpen we onze gouden koets aan een vroegtijdig einde door juist deze goedkope drek te gebruiken?Echt een zaakje voor de KVW en weer eens wat anders dan tortellini, thee of zijdezachte shampoo.
Wellicht kan de KVW eens licht doen schijnen op deze duisteren materie.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nou, bij <a href=" www.tribolex.nl/faq8.html ">deze club b.v. hebben ze er volgens mij best verstand van hoor, en evt. geïnteresseerde lezers kunnen www.timloto.org/download/pdf_lesbrieven/brandstof/smeerolie.pdf " target="_blank">hier misschien ook best wat wijzer van worden.jeex schreef : Niemand weet ook wat olie precies in het motorblok doet.
Daarnaast zijn er hier op het forum volgens mij ook wel mensen die er wat van weten, maar die hebben niet altijd zin om zich in zo'n oeverloze discussie te mengen.
Wel een leuk idee trouwens, echt iets voor de KVW.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Had ik zelf wel aan gedacht maar natuurlijk weer eens niet gedaan... Leuk dat je het probeert. Lijkt ook wel iets voor de KVW. Ben benieuwd of ze er wat mee willen / kunnen. Ze kunnen ook al vele afleveringen maken over "water bij de wijn" dus waarom niet over olie.
- V700 register
- Nieuw lid
-
heb je helemaal gelijk in. Het is hier net als je met een vrouw discusseerd. Daar komt ook geen einde aan. Waarom is het brood van de warme bakker lekkerder dan brood van € 1,00. Al dat gezeik over winterbanden, zomerbanden, olie, koelvloeistof enz. Ik zeg ga iets nuttig doen.Pietjeprecies schreef : Daarnaast zijn er hier op het forum volgens mij ook wel mensen die er wat van weten, maar die hebben niet altijd zin om zich in zo'n oeverloze discussie te mengen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
EndlessQuest schreef : Het brood van onze locale buurtstumper "Spar" is vele malen lekkerder dan dat van de C1000 een dorp verderop! En daar zal het nog wel veel minder worden nu het overgenomen is door de Jumbo. Die is zo goedkoop, dat brood kan nooit voor mensen bedoeld zijn!
Wij haalden altijd brood bij de aldi (naast de action) was goed te doen, maar moest je niet langer dan een dag laten liggen.
Totdat..
Totdat mijn dochter bij de warme bakker ging werken.
En dan wil je niet anders meer.
Enne de de C1000 met die <a href="mailto:K@t">K@t reclames vind ik helemaal niks. De jumbo daarentegen is best een goed alternatief voor AH.
- V700 register
- Nieuw lid
-