motorolie kopen bij de Action?
- Jeroen Post
-
- Nieuw lid
-
Eigenlijk net zoiets als Spa en water uit de kraan. Spa heeft echt een iets andere samenstelling. Maar is het daarom meteen gezonder of beter? Dat is nog maar de vraag. Het lijkt me niet zodanig dat het de enorme meerprijs waard is. Een deel van de meerprijs betaal je voor transport, het flesje en niet vergeten de naam.
Zoiets zal ook gelden voor motorolie. De een zal best iets beter presteren dan de ander. Maar mits je de juiste spec. olie pakt, zal een 740 echt geen problemen hebben met goedkope olie. Ik denk dat mensen ook wel meer willen betalen voor een merk olie (Castrol, Shell, enz.), dan olie van de Hema of Action. Dat wil niet zeggen dat wat vaker verversen, of een duurdere olie niet beter kan zijn.
De vraag is of het echt winst oplevert t.o.v. de meerprijs. Dat is bijna onmogelijk te beantwoorden. Ieder gebruikt de auto net weer anders, is net ietsje anders, enz.Ik denk niet dat we daar ooit over eens zullen worden. Dus koop de olie waar je je lekker bij voelt en iedereen is happy, toch?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen Post
-
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
maar net zoals ze zeggen het is maar net waar je je het prettigst bij voelt en wat je portemonnee toelaat.
zit toevallig achter een warsteiner beter dan die b...t van heineken maar dat ter zijde.
ik zweer bij Castrol en voor mij geen ander glijmiddel.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
asatter schreef : ik zweer bij Castrol en voor mij geen ander glijmiddel.
oh, oh oh ben ik nou de enige die nu een hele vieze opmerking wilt maken..
|760Turbo *White-Rice*|Volvo 940 Estate|960 Sedan|960 Parts-Car?|Volvo 66 "Estate"|740 Track car|Volvo 144|
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- André Struis
- Nieuw lid
-
Als zo'n prijsvechter zoals aldi, action, lidl oid iemand vind die het voor weinig in een can van 5 Ltr. wil doen,
kopen ze een paar tankwagens tegelijk, laten het verpakken, gooien het in de aanbieding........
Jij gaat naar die winkel, ziet enpassant nog wat anders liggen, koopt dat, = omzet
Tegenwoordig koop ik m'n olie in vaatjes van 60 Ltr., dat scheeld nogal in de prijs per liter.
Wat er op het etiket staat moet kloppen, zou ik zeggen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hieruit is gebleken dat deze olie van BP komt!!
Dus tja in hema olie had ik toch al wel meer geloof dan in action olie,,,,,
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
doe ik ook 60 litervat met castrol olie is ong 4 euro de liter (met btw en korting en kraantje)struis schreef : De verpakking maakt het duur, valt me op.
Als zo'n prijsvechter zoals aldi, action, lidl oid iemand vind die het voor weinig in een can van 5 Ltr. wil doen,
kopen ze een paar tankwagens tegelijk, laten het verpakken, gooien het in de aanbieding........
Jij gaat naar die winkel, ziet enpassant nog wat anders liggen, koopt dat, = omzet
Tegenwoordig koop ik m'n olie in vaatjes van 60 Ltr., dat scheeld nogal in de prijs per liter.
Wat er op het etiket staat moet kloppen, zou ik zeggen.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm