Iemand ervaring met Leo uit Sittard?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-07-2021 23:26 #1467634 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En toen....
Na het onderwerp enige tijd geparkeerd te hebben, heb ik onder invloed van het zomerse weer uiteindelijk toch besloten om het gevoel te laten prefereren boven het verstand.
Vandaag heb ik een mooi Webasto vouwdak in laten bouwen door Leo in Sittard.
Tijdens de rit terug naar huis heb ik er direct van kunnen genieten en is mijn gelijk voor mij bewezen. Bij 100 kilometer per uur met het dak volledig open nagenoeg geen wind in de auto of storend extra geluid.

Tijdens de verschillende stappen van de inbouw heb ik foto's genomen. Indien er interesse is dan schrijf ik graag een artikel voor ons clubblad over deze inbouw.
Hieronder alvast een foto van het eindresultaat.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-07-2021 00:22 #1467635 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Redacteur
Hallo Martijn

Onze redacteur heeft laatst nog geschreven dat ie maar één artikel ontvangen had voor het volgende blad. Daarnaast wordt niet iedere dag een vouwdak ingebouwd in een van onze modellen. Dus ik denk dat je hem enorm blij zult maken als je hem een artikel over de ombouw stuurt. En waarschijnlijk niet alleen hem.

groetjes

Mathy (die het artikel met interesse zal lezen)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-07-2021 11:15 #1467642 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoe kan ik met de redacteur
Hoe kan ik met de redacteur in contact komen?

Grt,

Martijn

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-07-2021 12:15 #1467644 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic PB naar
PB naar onze hoofdredacteur @zwerverroodbaard

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-07-2021 15:26 #1467646 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Mail
Hallo Martijn

Of redactie@volvo700vereniging.nl

groetjes

Mathy

• Peter B.
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-07-2021 23:41 #1467670 door Peter B.
Beantwoord door Peter B. in topic Goed plan, dat artikel.
En... Graag met foto's van de binnenzijde bij het artikel :-)
Erg benieuwd. Lijkt me ook wel wat eigenlijk.

• Jurriaan Nijkerk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-07-2021 00:36 #1467684 door Jurriaan Nijkerk
Beantwoord door Jurriaan Nijkerk in topic Jan ...
Een rode 245 met een getint glazen dakluik er in. Dat luik kon je schuin open zetten. Dan trok 's zomers de hitte in een mum uit de wagen wanneer je eenmaal reed. Toch was het een irritante bak. LPG onderbouw. met een gastank van 47 liter, dus het was amper mogelijk van pomp tot pomp te rijden. En de motor was erg lui. Ik had in die tijd geen durf om het blok goed onder handen te nemen. De bak schakelde als gare pap en de achteras vertoonde treffende gelijkenis met een jubelend dameskoor. Voordeel van de bak was dat het een halfautomaat was, af en toe schakelde hij vanzelf van de twee naar de vrij. Dus om deze wagen aan te houden uitsluitend vanwege dat heerlijke dak trok mij ook niet bijzonder. Het kenteken met als eerste letters JL bezorgde hem zijn voor de hand liggende bijnaam. Hij heeft het dan ook maar zo'n 25.000 kilometers bij mij uitgehouden hetgeen een laagterecord mag worden genoemd.

Maar ik denk op hete dagen nog wel eens met weemoed terug aan dat dakje, dat wel...

• Jurriaan Nijkerk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-07-2021 00:39 #1467686 door Jurriaan Nijkerk
Beantwoord door Jurriaan Nijkerk in topic Jan ...
Een rode 245 met een getint glazen dakluik er in. Dat luik kon je schuin open zetten. Dan trok 's zomers de hitte in een mum uit de wagen wanneer je eenmaal reed. Toch was het een irritante bak. LPG onderbouw. met een gastank van 47 liter, dus het was amper mogelijk van pomp tot pomp te rijden. En de motor was erg lui. Ik had in die tijd geen durf om het blok goed onder handen te nemen. De bak schakelde als gare pap en de achteras vertoonde treffende gelijkenis met een jubelend dameskoor. Voordeel van de bak was dat het een halfautomaat was, af en toe schakelde hij vanzelf van de twee naar de vrij. Dus om deze wagen aan te houden uitsluitend vanwege dat heerlijke dak trok mij ook niet bijzonder. Het kenteken met als eerste letters JL bezorgde hem zijn voor de hand liggende bijnaam. Hij heeft het dan ook maar zo'n 25.000 kilometers bij mij uitgehouden hetgeen een laagterecord mag worden genoemd.

Maar ik denk op hete dagen nog wel eens met weemoed terug aan dat dakje, dat wel...

• Peter B.
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-07-2021 00:40 #1467687 door Peter B.
Beantwoord door Peter B. in topic Heb je...
een auto waar je een statement mee kan maken...
En dan doe je hem weg ???
;-)

• Jurriaan Nijkerk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-07-2021 00:51 #1467689 door Jurriaan Nijkerk
Beantwoord door Jurriaan Nijkerk in topic Statement
Peter, ik dacht dat ik hiermee wel een statement heb gemaakt. Het verstandigst was overigens om het dakje niet weg te doen. Maar zeg zelf, op de snelweg rennen met alleen een glazen dakje, dat is toch ook geen porem...

Moderators: Jerry Stam