Volvo 960 S90 V90 Bladveer ==> Interessepeiling fabricage
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-05-2016 15:31 #1428052
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Let's do it.
Hallo Ron,
Helmaal goed. Ik ben benieuwd hoeveel mensen interesse hebben. Ik verzamel dan alle namen wel en zorg voor een mooie brief die ik voordat ik hem verstuur even ter akkoord naar iedereen verstuur. Iedereen die interesse heeft kan mij dan mailen op r.plevier@upcmail.nl
Ik stel voor om een termijn te stellen voor inschrijving van 2 weken. Dus voor 18-05-2016 je mail versturen naar mij.
Ik hoor graag van jullie allen.
Met vriendelijke groeten,
Roderick Plevier.
Helmaal goed. Ik ben benieuwd hoeveel mensen interesse hebben. Ik verzamel dan alle namen wel en zorg voor een mooie brief die ik voordat ik hem verstuur even ter akkoord naar iedereen verstuur. Iedereen die interesse heeft kan mij dan mailen op r.plevier@upcmail.nl
Ik stel voor om een termijn te stellen voor inschrijving van 2 weken. Dus voor 18-05-2016 je mail versturen naar mij.
Ik hoor graag van jullie allen.
Roderick Plevier.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-05-2016 16:13 #1428053
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gewone schokdempers.
Hallo Bert,
Alles goed?? Zag dat je net voor mij een berichtje stuurde.
Ik denk wel dat het comfort aanzienlijk minder word met gewone schokdempers. Ik heb dit een keer geprobeerd onder een 940 maar dit werd een hele stugge auto. Daarna toch nieuwe nivomats gekocht voor deze auto. Mijn 960 wil ik eigenlijk zo origineel mogelijk houden met uitzondering van de dikke bladveer maar dan wel graag met nivomats. We gaan zien of er genoeg annimo voor is.
Roderick Plevier.
Alles goed?? Zag dat je net voor mij een berichtje stuurde.
Ik denk wel dat het comfort aanzienlijk minder word met gewone schokdempers. Ik heb dit een keer geprobeerd onder een 940 maar dit werd een hele stugge auto. Daarna toch nieuwe nivomats gekocht voor deze auto. Mijn 960 wil ik eigenlijk zo origineel mogelijk houden met uitzondering van de dikke bladveer maar dan wel graag met nivomats. We gaan zien of er genoeg annimo voor is.
Roderick Plevier.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-05-2016 16:56 #1428054
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik rij nog altijd vrolijk en
Ik rij nog altijd vrolijk en tot volle tevredenheid rond met mijn oplossing
volvo700vereniging.nl/algemeen-techniek/...at-met-load-adjuster
gr. Joop
volvo700vereniging.nl/algemeen-techniek/...at-met-load-adjuster
gr. Joop
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-05-2016 01:14 #1428070
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Zien kopen doet kopen
Hallo Volvisti
Ik stel voor, dat iedereen (of in ieder geval zo veel mogelijk mensen) hier op het forum aangeven dat ze interesse hebben. Dat zorgt ervoor dat het draadje hoog in de lijst staat en dus meer aandacht trekt dan wanneer het wegzakt. Daarnaast zorgt het ervoor, dat mensen zien dat er interesse is. En dus dat het zin heeft om te reageren.
groetjes
Mathy
PS daarnaast kun je natuurlijk ook nog een mail naar Roderick sturen.
Ik stel voor, dat iedereen (of in ieder geval zo veel mogelijk mensen) hier op het forum aangeven dat ze interesse hebben. Dat zorgt ervoor dat het draadje hoog in de lijst staat en dus meer aandacht trekt dan wanneer het wegzakt. Daarnaast zorgt het ervoor, dat mensen zien dat er interesse is. En dus dat het zin heeft om te reageren.
groetjes
Mathy
PS daarnaast kun je natuurlijk ook nog een mail naar Roderick sturen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-05-2016 09:33 #1428077
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nee, dan Mercedes
Ik ben zelf niet meer in de markt voor een bladveer, maar het is natuurlijk wel schrijnend dat Volvo zo omgaat met haar ouder wordende wagens. Ik was afgelopen weekend in Stuttgart, de stad van Mercedes en Porsche. In een foldertje over het Mercedes-museum trof ik deze quote aan:
"Providing service for life
The Classic Center guarantees the long-term supply of parts for over 20 different classic Mercedes-Benz model series. If necessary, parts that are no longer in stock can be reproduced in original quality"
Hoeveel dat reproduceren gaat koste staat er natuurlijk niet bij, maar deze tekst toont wel een serieus andere houding!
"Providing service for life
The Classic Center guarantees the long-term supply of parts for over 20 different classic Mercedes-Benz model series. If necessary, parts that are no longer in stock can be reproduced in original quality"
Hoeveel dat reproduceren gaat koste staat er natuurlijk niet bij, maar deze tekst toont wel een serieus andere houding!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-05-2016 15:38 #1428084
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic helemaal eens.
Helemaal mee eens Mathy! Wellicht handig om beide te doen??
En ook helemaal eens Bart. Nou moet ik wel zeggen dat de service kwa onderdelen bij Mercedes wel heel goed zijn. Zelfs de echte oude Mercedessen zijn onderdelen nog gewoon leverbaar. Zou mooi zijn als Volvo deze business policy over zou nemen.
Roderick Plevier.
En ook helemaal eens Bart. Nou moet ik wel zeggen dat de service kwa onderdelen bij Mercedes wel heel goed zijn. Zelfs de echte oude Mercedessen zijn onderdelen nog gewoon leverbaar. Zou mooi zijn als Volvo deze business policy over zou nemen.
Roderick Plevier.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-05-2016 03:24 #1428090
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic 20 classic series is
20 classic series is natuurlijk niet zoveel. Volgens mij doet Volvo dat ook wel.
Een niche-model als de 960-II hoeft dan nog helemaal niet supported te zijn, maar bijvoorbeeld P444, P544, P445, P210, P121, P122, P123, P221, P140, P160, P1800, P242, P244, P245, P262, P264, P264, P704, P764, P765, P744 en P745 zijn het wel. Zie? 22 series, Volvo wint!
Een niche-model als de 960-II hoeft dan nog helemaal niet supported te zijn, maar bijvoorbeeld P444, P544, P445, P210, P121, P122, P123, P221, P140, P160, P1800, P242, P244, P245, P262, P264, P264, P704, P764, P765, P744 en P745 zijn het wel. Zie? 22 series, Volvo wint!
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-05-2016 03:25 #1428091
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Hier overigens, afhankelijk
Hier overigens, afhankelijk van prijs, interesse in 1 of 2 nieuw gemaakte bladveren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-05-2016 18:58 #1428106
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Volvo gestopt met baldveren..... !
Volvo is er mee gestopt op last van dat Amerikaans bedrijf waarvan ik de naam niet door mijn strot krijg.
Vooralsnog ben ik blij dat we daar van af zijn.
De tijd zal leren of de chinezen beter zijn.
Vooralsnog ben ik blij dat we daar van af zijn.
De tijd zal leren of de chinezen beter zijn.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-05-2016 19:01 #1428107
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nieuw laten maken....
Waarschijnlijk is het laten maken van nieuwe kunststof bladveren een te kostbare zaak.
Laten we hopen dat Volvo te verwurmen is.
Een alternatief die, denk ik, een stuk goedkoper kan worden , is een stalen veer laten maken in een kleine oplage.
Als ze eenmaal gemaakt zijn, is het bij laten maken een fluitje van een cent.
Laten we hopen dat Volvo te verwurmen is.
Een alternatief die, denk ik, een stuk goedkoper kan worden , is een stalen veer laten maken in een kleine oplage.
Als ze eenmaal gemaakt zijn, is het bij laten maken een fluitje van een cent.
Moderators: Jerry Stam