Inventarisatie bladveermontage bij Nordicar

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-03-2010 18:50 #1270036 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen idee
Wat er met jouw veer mis is weet jij alleen, maar veel 960 type 2 zakken door nu ze op leeftijd komen. Na een uurtje stilstaan hangt bij mij de kont naar beneden. Geen gezicht en de wegligging is er ook minder door.
Dus als jouw wagen ook inzakt na een tijd stilstaan heeft het zin om mee te doen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-03-2010 22:27 #1270066 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic geen idee

guyhorn schreef :

mbroeren schreef : Goed, om een oud draadje maar weer even uit het stof te houden heb ik inmiddels ook gebeld met Nordicar en gevraagd wat zij ervoor vragen. Peter gaat dit nu uitzoeken maar was best geïnteresseerd in meerdere opdrachten met in ruil daarvoor wat korting. 
Even zonder verplichting maar puur voor de aantallen van de prijsopgaaf: wie zou er eventueel geïnteresseerd zijn dit daar te laten doen (Heerhugowaard)?____________________
Leef je passie!

Om welke reden zou ik het willen? Wat is er mis met mijn huidieg veer?

geen idee, maar als je de moeite neemt dat andere draadje waarnaar ik refereer door te nemen, kun je dat ongetwijfeld zelf het beste beoordelen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-03-2010 11:55 #1270292 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Go ahead
Met het bestellen van alleen de veer op mijn naam.
Het plastic kapje van de afneembare trekhaak begint wat dun te worden van dat gebuikschuif.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-03-2010 12:57 #1270295 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic verloren

jwielsma schreef : Met het bestellen van alleen de veer op mijn naam.
Het plastic kapje van de afneembare trekhaak begint wat dun te worden van dat gebuikschuif.

ja haha, ik ben hem zelfs al eens verloren!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-03-2010 13:31 #1270516 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic woensdag
A.s. woensdag even contact over 'de offerte'. Niet al het gereedschap is gevonden dus ze kijken nog even of er iets moet worden geleend dan wel aangeschaft. Ze gaan daarbij uit van 4 steviger veren en 2xmontage. Mochten er meer besluiten te laten monteren, zal die prijs nog zakken. Overigens heb ik ook gevraagd daarbij bevestigingspunten en anchorages (of hoe die dingen mogen heten) te begroten. -Postma (alleen bladveer en een zakje ijs)
-jwielsma (alleen bladveer en een kunstgebit)
-mbroeren (incl montage bij Nordicar)-budo (incl montage bij Nordicar en koffie voor Martijn) 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-03-2010 13:53 #1270517 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gebak!

mbroeren schreef : A.s. woensdag even contact over 'de offerte'. Niet al het gereedschap is gevonden dus ze kijken nog even of er iets moet worden geleend dan wel aangeschaft. Ze gaan daarbij uit van 4 steviger veren en 2xmontage. Mochten er meer besluiten te laten monteren, zal die prijs nog zakken. Overigens heb ik ook gevraagd daarbij bevestigingspunten en anchorages (of hoe die dingen mogen heten) te begroten.-Postma (alleen bladveer en een zakje ijs)
-jwielsma (alleen bladveer en een kunstgebit)
-mbroeren (incl montage bij Nordicar)-budo (incl montage bij Nordicar en koffie voor Martijn) 

Perfect! En er hoort ok nog wel wat gebak bij de koffie. Appeltaart wordt binnen deze vereniging nogal eens aangesneden geloof ik

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-03-2010 09:38 #1270754 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic prijzen incl btw
<div style="font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 10px; background-color: #ffffff">Bladveer: 176,=
Montage: 220,= bij afname van bladveer (aangenomen prijs)
Advies: bevestigingsmateriaal vervangen (uiteinden boven 33,=  bovenkant bev 50,=  bouten 16,=) 

rectificatie: de prijs van de bladveer is 210 indien niet tot montage wordt overgegaan...
</div>

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-03-2010 10:51 #1270761 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic BTW?

mbroeren schreef : <div style="font-family: Verdana,Arial,Helvetica,sans-serif; font-size: 10px; background-color: #ffffff">Bladveer: 176,=
Advies: bevestigingsmateriaal vervangen (uiteinden boven 33,=  bovenkant bev 50,=  bouten 16,=) 

rectificatie: de prijs van de bladveer is 210 indien niet tot montage wordt overgegaan...
</div>

<!--[if gte mso 9]><xml> <w:WordDocument> <w:View>Normal</w:View> <w:Zoom>0</w:Zoom> <w:HyphenationZone>21</w:HyphenationZone> <w:PunctuationKerning/> <w:ValidateAgainstSchemas/> <w:SaveIfXMLInvalid>false</w:SaveIfXMLInvalid> <w:IgnoreMixedContent>false</w:IgnoreMixedContent> <w:AlwaysShowPlaceholderText>false</w:AlwaysShowPlaceholderText> <w:Compatibility> <w:BreakWrappedTables/> <w:SnapToGridInCell/> <w:WrapTextWithPunct/> <w:UseAsianBreakRules/> <w:DontGrowAutofit/> </w:Compatibility> <w:BrowserLevel>MicrosoftInternetExplorer4</w:BrowserLevel> </w:WordDocument> </xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml> <w:LatentStyles DefLockedState="false" LatentStyleCount="156"> </w:LatentStyles> </xml><![endif]--> <!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:70.9pt 70.9pt 70.9pt 70.9pt; mso-header-margin:35.45pt; mso-footer-margin:35.45pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} --> <!--[if gte mso 10]> <style> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standaardtabel; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} </style> <![endif]--> <p class="MsoNormal">Ben mij aan het beraden wat te doen,… <p class="MsoNormal"> <p class="MsoNormal">Prijzen, zijn deze inclusief de 19% Belasting Toegevoegde Waarde?  
_________________________________________________________________________________________________
245 GL        bj 1980                                                                                  965 Stockholm        bj 1996

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-03-2010 11:40 #1270763 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic incl btw
yes

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-03-2010 19:20 #1270783 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 34 euro verschil?!

mbroeren schreef : <div style="font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 10px; background-color: #ffffff">Bladveer: 176,=

</div>

34 euro verschil omdat ik zelf ga monteren?!
Rare winkel die Nordicar.
Waar komen die eerder genoemde prijzen dan vandaan?
Ik ga nog even rondbellen voordat ik meedoe.
Wel heel erg bedankt voor de moeite tot nu toe Martijn!

Jan 

Moderators: Jerry Stam