Inventarisatie bladveermontage bij Nordicar
- V700 register
- Nieuw lid
-
Even zonder verplichting maar puur voor de aantallen van de prijsopgaaf: wie zou er eventueel geïnteresseerd zijn dit daar te laten doen (Heerhugowaard)?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik sluit mij hierbij aan.960 estate 1996 schreef : Afhankelijk vd prijs en of je erbij mag blijven cq erop kan wachten.

Groet Rik
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik verwacht eigenlijk dat ik morgen gebeld wordt dat ik mijn parkeerkaarthouderklemmetje (3*woordwaarde) kan komen ophalen en zal dan naar de kosten vragen.mbroeren schreef :
Hej,budo schreef : Bij mij om de hoek, ik doe mee (tenzij het duurder is dan bij de dealer natuurliojk, maar dat verwacht ik niet
)
Misschien dat jij een 'offerte' bij jouw dealer wil doen ter vergelijk? Zoals je misschien in dat andere topic gelezen hebt, komt Arnhem op over de 850,=
- V700 register
- Nieuw lid
-
mogelijk dat je Frits, Rik en mezelf mee kunt offreren?budo schreef :
Ik verwacht eigenlijk dat ik morgen gebeld wordt dat ik mijn parkeerkaarthouderklemmetje (3*woordwaarde) kan komen ophalen en zal dan naar de kosten vragen.mbroeren schreef :
Hej,budo schreef : Bij mij om de hoek, ik doe mee (tenzij het duurder is dan bij de dealer natuurliojk, maar dat verwacht ik niet
)
Misschien dat jij een 'offerte' bij jouw dealer wil doen ter vergelijk? Zoals je misschien in dat andere topic gelezen hebt, komt Arnhem op over de 850,=
- V700 register
- Nieuw lid
-
<p align="left">Gedaan, ik heb gevraagd wat het gaat kosten voor alleen mijn auto en wat als we in colonne aankomen. Hij moest lachen en begreep dat de vierde echt makkelijker zou gaan dan de eerste....<p align="left">Heb jij al wat van Nordicar gehoord? <p align="left">mbroeren schreef : mogelijk dat je Frits, Rik en mezelf mee kunt offreren?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Erbij blijven is geen probleem, moeten we vooraf wel goed afspreken dat je daar niet om9 uur voor de deur ligt en er pas om 1 uur met je auto begonnen wordt...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij Nordicar of Volvo dealer.
En als de bladveer eronderuit gaat.
Moet je dan niet gelijk ook ................. vervangen (rubbers/ stabi stangetjes of zo)
Frits ( die dan weet hoeveel boeken hij moet meenemen)