Stay
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Volgens mij hoort ie er te zitten! Maar ik ben niet zo op de hoogte van de verschillen per model. Laat de echte type-kenners het maar zeggen. De Volvo stay is zwart gelaktMichael Oud schreef : Ze zouden op de FT's zitten? Ook op een B200FT? Kan me niet herrinneren zo iets (uiteraard niet rood) gezien te hebben bij mijn auto.
Trouwens het monteren gaat snel!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
een 760 van '82 heeft niet de bevestigingspunten er voor, is wel iets voor te maken natuurlijk.
Wat ook veel effect heeft zijn de beugeltjes die de 94/95+ 960 heeft op de vooras (betere grip voorwielen). flip_21 heeft er wat foto's van in zijn draadjes over zijn 760.
- Hein Wolda
- Nieuw lid
-
Het verschil met of zonder is direct merkbaar in wat beter bochtenwerk. Ik heb het gevoel dat je 10km/u harder door een bocht kan met zo'n stang . De auto spoort heel veel beter en is veel rustiger. Ik vind het een absolute aanrader.
Ik heb die van Timen gezien en als ik er nog geen had gehad, dan was mijn laatste bezoek zeker wat duurder uitgevallen.
Nu nog de bovenste brug ........
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

ik heb met veel interesse dit draadje gevolgd. Precies wat ik een minpuntje aan Skepp vind lijkt met deze twee stangen te worden opgelost, ik doel hiermee op het gevoel dat je in een schip zit wanneer je wat kortere bochten moet nemen. Ik heb inmiddels wel nieuwe schokbrekers geplaatst en dat ís al een hele verbetering, maar het kan nog beter denk ik.
Nu ben ik wel erg benieuwd naar eventuele bestelnummers van deze twee onderdelen! En heb ik goed begrepen dat deze zonder meer zijn te plaatsen op modellen van ná 1983?

Gulle Groet,

- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-