Margraten twee, we gaan er weer een slopen!!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik heb de PDF's van David inmiddels ontvangen. Dank daarvoor. Ik heb niet echt naar verschillen tussen "estate" en "sedan" gezocht, maar er zijn mij geen verschillen opgevallen.Willem V. schreef :
Ik heb Mathy de PDF van de 1991 (van Mathy) van de 60 ltr tank al opgestuurd, met daarbij een 1995 exemplaar erbij. Maar daar heb ik geloof ik ook een Estate gekozen.koiter schreef : Ik heb even pdf's gemaakt van een 60ltr tank van een 1992 estate en de 75ltr tank van de sloper.
Kan ik ze mailen ofzo?
Vadis draaien wordt lastig. De Imac draait geen Windows en de PC is te oud.
Ik heb wel even de PDF's bekeken om te zien waar de verschillen zitten.
Zo te zien zijn vooral de eerste stukken slang vanaf de tank (er zitten vijf "pijpjes" op de tank) anders. Dus David, als ik die mag hebben, graag. Graag met slangklemmen etc. Verder zijn de beugels die onder de tank doorlopen anders opgehangen. Het onderdeel met nummer 2 op de PDF van de 75 liter tank heb ik dus ook nodig. Net als alle boutjes die aan deze beugel zitten en de boutjes van de beugel aan het andere kant van de tank.
Groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Iemand heeft inmiddels al interesse getoond in de voorbumper. Alleen die wil hem niet komen halen... Dus als jij hem haalt vindt ik dat veel beter! Speakers zijn er inderdaad en zijn origineel volvo en het tapijt van de bestuurder is nog goed. Voor dit geheel EUR 65,00? Ik ben zaterdag en zondag in maasdijk aanwezig. Als je wil langskomen bel dan even.
@ rudiger:De bobine en de eindtrap gaan denk ik wel met timen mee, die heeft de hele motor met alle toebehoren gereserveerd. Er zit een standaard klein lampje zonder leeslampjes in.
@ mathy:
Ik zal er een printje van maken en proberen alles er onder vandaan te halen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb vandaag lekker aan de 940 turbo van Koiter&Co mogen slopen. Ik vond het super gezellig. Weer een stel leden leren kennen.
Hopelijk doen we dit vaker!
Willem en consorten veel plezier gewenst morgen!
- V700 register
- Nieuw lid
-
We hebben de auto bijna uit elkaar. Morgen alleen nog de sloten demonteren, de brandstoftank en onder vandaan en wat beugeltjes van de cruise control los halen. Vervolgens wil ik het wrak naar buiten brengen en de vloer schoonmaken.
Voor diegene die morgen willen komen, ik ben er waarschijnlijk pas vanaf 12:00!!!
Overigens wel leuk, vanochtend nog een rondje met de auto gereden, nu is het nagenoeg een kale carosserie met een dashboard en een hoop draden.... Ik zal morgen even een fot schieten.
@ iedereen die onderdelen besteld heeft en nog niet afgehaald heeft, willen jullie ZSM laten weten hoe wij de onderdelen bij jullie kunnen krijgen?

- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Zal er zelf dan ook zo rond 12:00 zijn. De spullen van FransS en Baseman kan ik dan ook gelijk meenemen.koiter schreef : @ iedereen:
We hebben de auto bijna uit elkaar. Morgen alleen nog de sloten demonteren, de brandstoftank en onder vandaan en wat beugeltjes van de cruise control los halen. Vervolgens wil ik het wrak naar buiten brengen en de vloer schoonmaken.
Voor diegene die morgen willen komen, ik ben er waarschijnlijk pas vanaf 12:00!!!
Overigens wel leuk, vanochtend nog een rondje met de auto gereden, nu is het nagenoeg een kale carosserie met een dashboard en een hoop draden.... Ik zal morgen even een fot schieten.
@ iedereen die onderdelen besteld heeft en nog niet afgehaald heeft, willen jullie ZSM laten weten hoe wij de onderdelen bij jullie kunnen krijgen?
CU
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ga in ieder geval voor de bestelling a € 50,-. De zonnekleppen wil ik eerst even op de kleur beoordelen.
Kan ik voor het afhalen van de spullen iets afspreken met je broer in Hilversum?
Groet,
Hans van Oostveen, lidnr 54
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben bang dat ik het visitekaartje van mijn voormalige oud ijzerman weg heb gegooid. Ik heb hem al geprobeerd te googlen, maar dit soort ondernemers is niet zo van het internet.
Als je het nou gewoon even vraagt aan de dichtst bijzijnde tuinder? Die betalen ook heus niet voor het afvoeren van oud ijzer hoor! Jullie zitten op het voormalige land van Wennekers. Als je terug rijdt naar de Maasdijk, en je zou niet rechts af slaan, rijdt je bij ze de achtertuin binnen. Als je het daar even vraagt, hebben ze vast wel een nummer dat je kunt bellen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Waarom laat je de restanten niet ophalen:Op marktplaats staat <a href=" link.marktplaats.nl/141952011 " target="_blank">een gast uit den haag die het gratis komt halen, scheelt je weer 50 euro.Een ik denk dat ie er graag voor komt, 600 kilo ijzer.Volvo Project schreef : Ik ben bang dat ik het visitekaartje van mijn voormalige oud ijzerman weg heb gegooid. Ik heb hem al geprobeerd te googlen, maar dit soort ondernemers is niet zo van het internet.
<a href=" link.marktplaats.nl/138530755 " target="_blank">Deze gast uit Rotterdam komt het ook halen, en betaalt er zelfs voor.Ik zou echt zeker in deze tijd er niet over piekeren te betalen voor afvoer van oud ijzer.50 euro krijgen voor 600 kilo ijzer lijkt me meer in de richting komen.Ik zou die laatste eens bellen wat ie voor een Volvo-casco over heeft.
Overigens, gewoon zoeken op Marktplaats, term: ijzer, regio waar ie staat en straal 25 kilometer. Ik vind behoorlijk wat resultaten.Ook hier, shoppen loont.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Veel autoslopers zijn aangesloten bij de ARN. Kijk <a href=" www.arn.nl/2praktijk/221.php " target="_blank">hier maar eens.
Groetjes
Mathy
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Er was dus niet veel te demonteren, dus even uitleg gekregen van David hoe de te vervangen delen te demonteren, wel zo handig. Edo nog even gesproken, was zijn trui vergeten en weer op weg terug.
Niet naar huis, maar eerst langs Jeroen (Bodejodel) om de ring af te geven welke onder de stuurairbag zat gemonteerd en vervolgens nog even naar Bas(eman). Hier het tellerhuis afgegeven en de spullen voor Mathy. Daar weer spullen meegekregen voor Jeroen, die hij waarschijnlijk hier weer komt ophalen.
Oh ja en FransS, de motorbeschermingsplaat ligt ook klaar. Hij ligt wel in Ofilant, maar als je even laat weten wanneer je komt, zorg ik dat deze klaar staat.