Margraten twee, we gaan er weer een slopen!!

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2008 17:57 #1189287 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic plekkie vrij?
WIllem, heb je in je Olifant nog ruimte over om het airbagcontactje van mij mee te nemen?Dan kom ik het wel ophalen bij jou.
Alvat bedankt!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2008 18:09 #1189289 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoe laat morgen? En waar precies?
Ik heb met een vriend afgesproken dat ik hem om 8 uur 's ochtends ophaal in Spijkenisse. Hij gaat me helpen bij het demonteren van de goederen.
Hoe laat moeten we er zijn? En waar? 

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2008 18:11 #1189290 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Probleempje
Hallo David
Ik heb een klein probleempje, waardoor ik de PDF's die Willem me gestuurd heeft, niet op papier krijg en ze dus moeilijk kan vergelijken.  Maar neem maar alles mee wat aan de tank hangt, excl. de tank en de beugels waar ie in hangt.  Het ding waar de beugels dan weer aanhangen, heb ik geloog ik nog niet.
Groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2008 19:09 #1189293 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic @ Edo, Ik probeer om 09:00
@ Edo, Ik probeer om 09:00 aanwezig te zijn in de werkplaats. Ik wil dan de auto meteen op assteunen zetten zodat er aan alle kanten aan gesleuteld kan worden.
Het is overigens op het nieuwe industrie terrein "Honderdland" het adres is:
Honderdland 109 F (ik geloof f)MaasdijkHet is heel eenvoudig te vinden: --> op de A20 de afslag Colderhove nemen, --> Richting Maasdijk rijden (rechtdoor op het grote kruispunt)--> op de rotonde op de dijk de eerste afslag "honderdland" op (je ziet een grote opel dealer staalduinen)--> Het terrein op en je ziet een Q8 tank station, hier voorlangs rechts af slaan en meteen rechts kijken. Hier zie je dan een coridoor met bedrijven units. In het middengedeelte aan de linker zijkant zie je een witte Golf Cabrio staan, achter die deur staan wij te sleutelen.--> mocht je er niet uitkomen bel mij even 06-21544342@ Mathy, ik zal even kijken hoe het allemaal vast zit, heb je al in Vadis gekeken of de tank van een sedan gelijk is aan die van een Estate?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2008 19:18 #1189294 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic PDF tank
@ Mathy,
Ik heb even pdf's gemaakt van een 60ltr tank van een 1992 estate en de 75ltr tank van de sloper.
Kan ik ze mailen ofzo?

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2008 20:11 #1189297 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Heeftie denk ik al

koiter schreef : @ Mathy,
Ik heb even pdf's gemaakt van een 60ltr tank van een 1992 estate en de 75ltr tank van de sloper.
Kan ik ze mailen ofzo?

David,
Ik heb Mathy de PDF van de 1991 (van Mathy) van de 60 ltr tank al opgestuurd, met daarbij een 1995 exemplaar erbij.  Maar daar heb ik geloof ik ook een Estate gekozen. Zit nu even niet achter mijn eigen laptopje, dus kan het niet controleren. Mathy zal zelf ook wel reageren denk ik zo .........

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2008 21:07 #1189308 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Doe maar rustig aan hoor!

koiter schreef : @ Edo, Ik probeer om 09:00 aanwezig te zijn in de werkplaats. Ik wil dan de auto meteen op assteunen zetten zodat er aan alle kanten aan gesleuteld kan worden.

Doe maar rustig aan hoor! Zo vroeg zijn wij er echt niet. In het meest positieve geval staat mijn collega om 8 uur klaar. Dan gaan we eerst terug naar de Hoek, omdat mijn vrouw de Volvo nodig heeft. Zij brengt ons naar de Maasdijk. Dus als we er om 9:30 uur zijn, zijn we heel vroeg. 10:00 houd ik ook nog voor mogelijk.
Ik heb zo'n vermogen dat we morgenochtend de enigen zijn, of komen er nog anderen? Ik hoop het! 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2008 21:34 #1189311 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet de enige
Ik zal er ook zijn. Waarschijnlijk rond 10:00..

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2008 22:27 #1189322 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic voorbumper...
Indien nog beschikbaar heb ik wel interesse in de voorbumper, de vloerbekleding (in elk geval links voor bij bestuurdersstoel) en - indien origineel - de speakers in de voorportieren.
Ik woon in de buurt (Delft) en kan de onderdelen wel komen halen.
Groet,
Mark Hendrix

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2008 22:44 #1189324 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic bobine
Hallo,

Ik heb wel interesse in de bobine en de eindtrap dan heb ik weer 2 dingen die nog niet vervangen zijn aan "de witte van Sint-Niklaas" en kan ik weer even proefrijden...Als er in het hemeltje nog een lichtgekleurd interieurlampje zit met 2 leeslampjes dan wil ik dat ook wel mits het past in mijn schuifdakloze 740... weet iemand dat ?

Groetjes Rudiger

Moderators: Jerry Stam