Margraten twee, we gaan er weer een slopen!!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Baseman schreef : Kun je mij noteren voor de tellerunit, die is nog niet vergeven zie ik.
Sorry, maar de brandstofmeter is al vergeven, de rest nog niet.Nadat ik op Din, 2008/01/15 om 00:44 al schreef : Plus de brandstofmeter uit het dashboard.
Groetjes
Mathy
PS @ David: prijs is OK, maar je prijslijstje is nog niet up to date. Misschien kun je de prijs toevoegen in het eerste bericht (met vraagteken tot de besteller z'n OK heeft gegeven)?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is het een idee dat Willem hem tóch in zijn geheel meeneemt, dat ik hier thuis de meter eruit haal voor je, en die meeneem naar Gemert (ik zag dat je je had ingeschreven?)Mathy schreef : Sorry, maar de brandstofmeter is al vergeven, de rest nog niet.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Mag ook in Zaltbommel, Schaik of Asperen wat mij betreft. Kijk maar wat het beste uitkomt.Baseman schreef : Is het een idee dat Willem hem tóch in zijn geheel meeneemt, dat ik hier thuis de meter eruit haal voor je, en die meeneem naar Gemert (ik zag dat je je had ingeschreven?)
Groetjes
Mathy
- F.P.A.M. Schmiermann (GAST)
- Nieuw lid
-
Komende zaterdag kan ik de deur niet uit (moet kinderfeestje meehelpen in de hand houden...). Als iemand anders dat ding richting Drunen, 's-Hertogenbosch of Veldhoven kan nemen houdt ik me aanbevolen.
Frans
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zal jou er voor die plaat bijzetten.
Ik hoor wel of iemand hem voor je meeneemt.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Het is een doorzichtige plastic casette met een hele dunne (klok) spiraalveer er in.
Let wel op dat je hem goed borgt voordat je iets loshaalt, als de veer afrolt is hij waardeloos en heb ik er niks meer aan. Het stuur moet volgens mij bij demontage in de centrale positie staan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die wil niemand, dus die blaas ik een keer op.... hihi
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Met dit weekeinde verplichtingen in Bilthoven en wonend inhet oosten heb ik problemen om de luchtfilterbak op de juiste plek te krijgen zodat ie kan verdwijnen in mn auto.
Mocht er tóch iemand in de buurt van Hilversum/Bilthoven wat mee gaan nemen, dan hou ik me beleefd aanbevolen om daarvan mede gebruik te maken. Wat mij betreft is dan "ergens onderweg" een ontmoeting te regelen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik bedenk me net, mijn broertje werkt in Hilversum, hij komt daar bijna iedere dag (op vrijdag na). Je kunt hem dan gewoon een keer op de Bergweg ophalen bij hem.
David