Margraten twee, we gaan er weer een slopen!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Neem de hemel maar wel mee, dan heb je in iedergeval alle onderdelen (er zit ook zo een schuifding bij dat je het dakje kan blinderen) en als je dan de antenne ook mee neemt vindt ik het wel oke voor hetzelfde bedrag.
David
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb helemaal zin om te gaan slopen! Eh... ik bedoel demonteren!
Mochten er nog mensen zijn de me willen helpen bij het vergaren van de set dan houd ik jullie niet tegen. Ik knijp hem best wel een beetje.
Voor het geval er een datum moet worden geprikt; ik kan altijd alleen op zaterdag.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Komende zaterdag komen er als het goed is een aantal mensen helpen demonteren. Het plan is om de auto zaterdag en zondag te demonteren en maandag af te laten voeren.
Jij woont volgens mij wel aardig in de buurt dus ik hoop dat jij erbij bent! Zou voor jou ook het beste zijn dan weet je ook hoe het in elkaar gezeten heeft.
Ik hoor het wel of je erbij bent!
David
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kun je mij noteren voor de tellerunit, die is nog niet vergeven zie ik.Dus de unit met glas, de alu ring heb ik niet nodig.Wel graag de schroeven.Prijs hoor ik wel, hem er zelf uit halen kan helaas niet, maar als Willem toch jullie kant op komt.....Willem?koiter schreef : Overigens heb ik de lijst in de eerste post weer up to date gebracht
De beugel voor een B230FB paste bij mij ook niet, maar dat heb ik op een andere manier prima opgelost. Volgens mij moet dat met een gasrol voor een B204 ook wel lukken. De beugel is trouwens gewoon apart leverbaar, ik heb er nu 1 over. Kostte toen 16 euro incl.koiter schreef : Cruise control in de 960 wordt nog best een klus! het is tenslotte de B204FT motor dus de gasrol wordt lastig! als wij spullen overhouden bij het installeren of andere delen nodig hebben houden we wel contact
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Hej Bas,Baseman schreef : Kun je mij noteren voor de tellerunit, die is nog niet vergeven zie ik.Dus de unit met glas, de alu ring heb ik niet nodig.Wel graag de schroeven.
Prijs hoor ik wel, hem er zelf uit halen kan helaas niet, maar als Willem toch jullie kant op komt.....Willem?
Je hebt nog wat tegoed van me, maar als ik zondag eventueel ga zal ik de tellerunit meenemen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Welke beugel heb jij precies over dan? Die waar de gasrol aan gemonteerd zit?
Ik noteer jou voor het tellerhuis!
David
- V700 register
- Nieuw lid
-
Voor de goede orde, ik zou dus graag de tellerbak, dus de behuizing, met plexi-glasplaatje, voorkant en achterkant, geheel compleet met alles er nog in dus, ontvangen.koiter schreef : Welke beugel heb jij precies over dan? Die waar de gasrol aan gemonteerd zit?Ik noteer jou voor het tellerhuis!
Ik weet niet of tellerhuis hetzelfde betekent, in dat geval is het een overbodige toevoeging.Voor mijn begrip is het tellerhuis, twee helften plastic waar de metertjes nog in moeten......je kunt niet duidelijk genoeg zijn, tenslotte
Die beugel is de beugel waar de balg aan gezet moest worden, die met een kabel naar de gasrol liep. Die beugel zou volgens de dealer precies passen, effe twee boutjes los, ding ertussen en weer vast zetten.
Jaja, tuurlijk.Nou ik ben best technisch, ben ook best handig, kan bij vlagen best helder denken en doe-het-zelven lukt me ook vrij aardig, maar ik kreeg hem er niet op geschroefd. Met geen mogelijkheid.Hoekbeugeltje van de Karwei heeft het opgelost.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben ook nog in voor beide zonnekleppen, behorend bij een lichtgrijs hemeltje. Overigens alleen als niemand hier een oog op heeft.
De mijne gaan buitengewoon zwaar, die moet ik met geweld naar beneden draaien, als iemand weet hoe dat simpel te verhelpen is, kan ik die eventuele oplossing natuurlijk eerst proberen. Al zullen ze, denk ik, de kop niet kosten.
Wie van jullie komt na sloop in Hilversum? Daar zou ik de spulletjes goed af kunnen halen.
Groet,
Hans van Oostveen, lidnr 54
- V700 register
- Nieuw lid
-
De zonnekleppen zijn beige op deze auto, wil je ze dan ook hebben?
David