Margraten twee, we gaan er weer een slopen!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Eh... indien over te zetten op een < 1988 765 achteras, en indien de hele handel te bekostigen valt.koiter schreef : Volvo Project:- remklauwen achteras(indien over te zetten op 745)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb in de eerste post even alles aangepast naar wat iedereen wil hebben. Staat er iets bij wat ik niet juist begrepen heb of wil je iets aanpassen laat dit dan weten.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Vanaf welk bouwjaar gaan die paneeltjes ook al weer rimpelen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zal voor foto's zorgen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als de auto in 1 weekend gesloopt kan worden kan hij wel binnen blijven staan, als er een week bij komt moet hij weer even naar buiten en moet hij er dus als een auto uit blijven zien....
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hou er wel rekening mee, dat zolang de auto op jouw naam staat, de belasting centjes wil hebben. Onder 5 euro wordt kwijtgescholden, maar vandaag kopen en morgen afmelden zou al 1 euro kosten (als ie niet kwijtgescholden zou worden). Je krijgt trouwens twee brieven van de belastingdienst. Eentje voor het volledige bedrag en (in genoemd geval) de dag erop de tweede om te zeggen dat je eigenlijk een euro zou moeten betalen. Hoezo, we kunnen het niet leuker maken?
Volgende week heb ik al een nieuwjaarsreceptie, anders was ik misschien wel gekomen.
Het weekend erop is overigens op zaterdag de sleuteldag in Zaltbommel en op zondag de nieuwjaarreceptie van deze vereniging.
Het weekend daar weer na is de sleuteldag in Emmeloord (gevolgd door carnaval).
En weer een week verder is de algemene ledenvergadering van deze vereniging.
't Is maar dat je het weet.
De receptie en de ALV zijn wel mooie momenten, om het een en andere af te geven.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het liefst met compleet plaatwerk rondom maar dat kan je regelen door een ieder die plaatwerk/deuren koopt de oude in te laten leveren.
Vorig jaar een rollend en remmend chassis van een 940 voor €150,= verkocht aan bangers die hem uiteraard ook komen halen wanneer het jouw uitkomt.
Zo maak je de onderdelen nog goedkoper......
Zoals gezegd heb ik interesse in de voorstoelen,alleen de bestuurderstoel is ook goed.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Willem V. schreef : De vorige eigenaar heeft diverse atributen aan de middenconsole bevestigd, ook op de tunnelbak (onder de handrem zeg maar).
Als deze zwart zijn en gatenloos ............................ graag !
vilvi745turbo schreef : Verder heb ik interesse in de middentunnel.
Vlg mij praten we hier over dezelfde onderdelen. Wat ik bedoelde zijn de de panelen aan de zijkant van de console, voor de rest zitten er geen panelen in toch ? Het gedeelte onder de handrem heet toch tunnelbak ?
Ik hoor het wel.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag opheldering over de tunnel/middenconsole delen!
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
en heb ik nu waarschijnlijk gewoon pech gehad.koiter schreef : Graag opheldering over de tunnel/middenconsole delen!
Wat ik bedoelde was niet het vak waar de radio inzat, maar inderdaad de middenconsole <u>zijpanelen</u>. De vorige eigenaar heeft hier een carkit opgezet met 6 schroeven. De tunnel (bestaande uit de plaat onder de handrem en de rand die er omheen loopt had ik daar ook graag bij willen hebben. Hier hebben ze waarschijnlijk de speaker opgeschroefd o.i.d.
Ik hoor de uitslag wel