Margraten twee, we gaan er weer een slopen!!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-01-2008 17:03 #1188796 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kleine opmerking

koiter schreef : Volvo Project:- remklauwen achteras(indien over te zetten op 745)

Eh... indien over te zetten op een < 1988 765 achteras, en indien de hele handel te bekostigen valt.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-01-2008 17:08 #1188798 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic @ iedereen: het idee is een
@ iedereen: het idee is een inventarisatie te maken van wie wat wil hebben en vervolgens te zien wat de totale kosten van de auto zijn geweest (aanschaf, vervoer, overschrijven, schorsen en op laten halen door sloperij) en die kosten om te slaan per hoofd. 
Ik heb in de eerste post even alles aangepast naar wat iedereen wil hebben. Staat er iets bij wat ik niet juist begrepen heb of wil je iets aanpassen laat dit dan weten.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-01-2008 18:18 #1188802 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Deurpanelen?
Als de deurpanelen strak zijn dan wil ik ze wel hebben. Maar dan moeten ze dus wel écht strak zijn!
Vanaf welk bouwjaar gaan die paneeltjes ook al weer rimpelen?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-01-2008 20:06 #1188821 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik zal de deurpanelen erbij
Ik zal de deurpanelen erbij zetten. Ik heb er niet op gelet of de goed zijn.
Ik zal voor foto's zorgen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-01-2008 20:12 #1188827 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic WANNEER slopen?
Morgen, maandag 14 januari, komt de auto naar mij toe. Het liefst wil ik op zo kort mogelijke termijn de auto gaan slopen. Ik zelf zal er dan ook denk ik het eerste weekend wat erna komt mee beginnen. Wie kunnen er dan en zijn ook bereid te helpen? Wie kan op andere data?
Als de auto in 1 weekend gesloopt kan worden kan hij wel binnen blijven staan, als er een week bij komt moet hij weer even naar buiten en moet hij er dus als een auto uit blijven zien....

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-01-2008 20:40 #1188838 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Belasting en agenda
Hallo David
Hou er wel rekening mee, dat zolang de auto op jouw naam staat, de belasting centjes wil hebben.  Onder 5 euro wordt kwijtgescholden, maar vandaag kopen en morgen afmelden zou al 1 euro kosten (als ie niet kwijtgescholden zou worden).  Je krijgt trouwens twee brieven van de belastingdienst.  Eentje voor het volledige bedrag en (in genoemd geval) de dag erop de tweede om te zeggen dat je eigenlijk een euro zou moeten betalen.  Hoezo, we kunnen het niet leuker maken?
Volgende week heb ik al een nieuwjaarsreceptie, anders was ik misschien wel gekomen.
Het weekend erop is overigens op zaterdag de sleuteldag in Zaltbommel en op zondag de nieuwjaarreceptie van deze vereniging.
Het weekend daar weer na is de sleuteldag in Emmeloord (gevolgd door carnaval).
En weer een week verder is de algemene ledenvergadering van deze vereniging.
't Is maar dat je het weet.
De receptie en de ALV zijn wel mooie momenten, om het een en andere af te geven.
Groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2008 02:07 #1188880 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kosten afvoer
Als de auto rollend blijft kan je zelfs geld verdienen door hem aan crossers/bangers te verkopen.
Het liefst met compleet plaatwerk rondom maar dat kan je regelen door een ieder die plaatwerk/deuren koopt de oude in te laten leveren. 
Vorig jaar een rollend en remmend chassis van een 940 voor €150,= verkocht aan bangers die hem uiteraard ook komen halen wanneer het jouw uitkomt. 
Zo maak je de onderdelen nog goedkoper...... 

Zoals gezegd heb ik interesse in de voorstoelen,alleen de bestuurderstoel is ook goed. 

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2008 07:49 #1188881 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Beetje onduidelijkheid ?

Willem V. schreef : De vorige eigenaar heeft diverse atributen aan de middenconsole bevestigd, ook op de tunnelbak (onder de handrem zeg maar).
Als deze zwart zijn en gatenloos ............................ graag !

vilvi745turbo schreef : Verder heb ik interesse in de middentunnel.

Vlg mij praten we hier over dezelfde onderdelen. Wat ik bedoelde zijn de de panelen aan de zijkant van de console, voor de rest zitten er geen panelen in toch ? Het gedeelte onder de handrem heet toch tunnelbak ?
Ik hoor het wel.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2008 11:49 #1188911 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik heb inderdaad de
Ik heb inderdaad de advertentie gezien voor een rollend 940 casco. Maar ik wil zelf al de achteras hebben, en er is interesse in de voorremmen. Mij lijkt het dan niet handig al die bruikbare delen erop te laten zitten voor EUR 150,00
Graag opheldering over de tunnel/middenconsole delen! 

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2008 12:09 #1188912 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Wellicht ben ik onduidelijk geweest

koiter schreef : Graag opheldering over de tunnel/middenconsole delen!

en heb ik nu waarschijnlijk gewoon pech gehad.
Wat ik bedoelde was niet het vak waar de radio inzat, maar inderdaad de middenconsole <u>zijpanelen</u>. De vorige eigenaar heeft hier een carkit opgezet met 6 schroeven. De tunnel (bestaande uit de plaat onder de handrem en de rand die er omheen loopt had ik daar ook graag bij willen hebben. Hier hebben ze waarschijnlijk de speaker opgeschroefd o.i.d.
Ik hoor de uitslag wel

Moderators: Jerry Stam