Margraten twee, we gaan er weer een slopen!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vandaag is de auto afgelevert bij ons aan de werkplaats. We zijn vanavond al even bezig geweest wat eerste delen los te schroeven om wat voorsprong op te bouwen voor het weekend.
Zijn er nog mensen die komend weekend willen komen helpen? Dit zou echt heel veel helpen!! Ik wil tenslotte de auto zo snel mogelijk weer af laten voeren en van alles af zijn.
Voorlopig wil ik onderstaande verdeling in de kosten voorstellen:
Aanschaf van de auto EUR 850,00Overschrijven en schorsen EUR 77,50Transport van auto naar mij EUR 120,00Kosten afvoeren (geschat) EUR 50,00Totaal EUR 1097,50
Koiter: EUR 272,50- Versnellingsbak- aandrijfas- achteras
Mathy: EUR 40,00- delen cruisecontrol (pomp/hendel/gasrol/computer) - Dashboardkastje (compleet)
Timen: EUR 250,00- Motor met alle aanbouwdelen -Onderblok -Kop -Inlaatspruitstuk -Injectoren -Uitlaatspruitstuk -turbo -CISklep -gasklep- Uitlaat (compleet incl. katalysator)- LH Computer (incl. bedrading)- Alles uit de brandstoftank (vlotter en opvoerpomp)
hdalhuisen: EUR 60,00- Hollandia schuifdak (electrisch schuifkantel)- Hemel (beige past vermoedelijk niet in 740)
sdijkstra EUR 230,00- Interieur (Stoelen) - Deuren (zonder deurpanelen) (compleet met ruiten, raammechanisme, handels ect.)
Willem v: EUR 15,00- Plastic delen van middenconsole (waar je met je knie tegen aan zit)
jwvoostveen: EUR 50,00- koplampen compleet- ruitensproeiermotortje
Ad Kompagne: EUR 15,00- Radiator van de kachel- (((Hal sensor (als timen die niet hoeft))))
Vilvi745turbo: EUR 15,00- (((Interieur (stoelen) als sdijkstra deze niet wil)))- tunnelconsoledelen (plastic delen rond schakelpook, en delen hier om heen)
Volvo Project: EUR 110,00- Remklauwen voor- ABS-pomp- ABS computer- bedrading tbv ABS- remklauwen achteras- rembekrachtiger + hoofdremcilinder- remleidingen(indien deze delen over te zetten zijn op een 765 van voor '88)
EndLessQuest: EUR 40,00- Deurpanelen indien geheel strak (zijn ze niet!! alleen bestuurdersdeur is erg netjes EUR 10,00 per stuk.)
Goedkoper dan dit kan ik het niet maken.... Ik zal proberen op marktplaats nog wat delen te verkopen, dan drukt dat de kosten.
Graag hoor ik van iedereen of jullie akkoord gaan met de prijzen, anders moet ik het op een andere manier gaan zien te verkopen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Dynamo- Stuurhuis- Stuurpomp- Brandstofpomp- Speakers voordeuren- Originele radio (simpel met code, geen RDS)- Electrische antenne - Achterlichten- knipperlichten voor- Bumpers- Grill- Beschermplaat onder de motor- Voorschermen- Stalen wielen met redelijke banden en doppen
David
- Timen Smit
- Nieuw lid
-

- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Als het kan, had ik ook graag de kabelboom en de schakelaars (die tegen rem en koppelingspedaal zitten) inclusief bevestigingsbeugel, etc. van de cruise controle.
Zit er een zwarte of een witte tank onder? Als ie zwart is, 75 liter dus, heb ik interesse in een aantal onderdelen die er rondom zitten. Het gaat dan voornamelijk over slangen en bevestigingsmateriaal. Plus de brandstofmeter uit het dashboard. Zeker niet om de tank zelf of de onderdelen die Timen al op z'n lijstje heeft staan. Ik zal binnenkort even doorgeven waar het precies om gaat. Vandaag (dinsdag) is m'n moeder jarig, dus dan hoor je waarschijnlijk niet veel van me.
Groetjes
Mathy
PS doe de rechter hendel (ruitenwisserbediening) ook maar. Die mist wel het nodige (sedan i.p.v. estate en dus geen achterruitenwisser), maar misschien zit er toch wat aan wat ik kan gebruiken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heeft de auto airco standaard ingebouwd?
groeten Ad
- V700 register
- Nieuw lid
-
De auto heeft geen airco, gewoon een kachel met ventilator....
@ Mathy,
De delen die jij noemt hebben wij zelf nodig om CC in de 960 te zetten. Ik heb 1 pedaalschakelaar voor je, de rest heb ik zelf nodig.
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Voorstel per wiel 25 euro.
vraag: waarom is deze auto op de sloop terecht gekomen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
De pedaalschakelaars en daaraan gebruikte moertjes en ringetjes zijn voor een zeer schappelijk bedrag te krijgen bij de dealer.Overigens, 1 pedaalschakelaar erop zetten kan ook, dan ontkoppel je met de rem, je kunt er altijd een tweede bij zetten, die je op de koppeling zet.koiter schreef : De delen die jij noemt hebben wij zelf nodig om CC in de 960 te zetten. Ik heb 1 pedaalschakelaar voor je, de rest heb ik zelf nodig.
Been there, done that, dus vraag maar als je er niet uit komt.Het hele spul, los van de computer, hendel, gasrol en pomp, is voor rond de 60 euri bij de delaer te verkrijgen, valt best mee dus.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb hem gekocht omdat hij echt super goed rijdt en schakelt. daarbij vindt ik het gewoon leuk om met oude volvo's te hobbien!!
Overigens heb ik de lijst in de eerste post weer up to date gebracht Wil iedereen die spullen gereserveerd heeft aangeven of de bedragen akkoord zijn en wanneer jullie denken de spullen op te halen (waar dan ook..)
@ Adrian:
Ik heb de wielen (zonder banden) eigenlijk al aan Timen verkocht, indien hij er van af ziet zijn ze voor jou!
@ Mathy:
Cruise control in de 960 wordt nog best een klus! het is tenslotte de B204FT motor dus de gasrol wordt lastig! als wij spullen overhouden bij het installeren of andere delen nodig hebben houden we wel contact
- V700 register
- Nieuw lid
-