Margraten twee, we gaan er weer een slopen!!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Alvast bedankt. Zo lang hij maar geborgd is en het stuur in de middenstand staat kan er niks mis gaan.koiter schreef : Ik zal kijken of die er heel uit wil, de auto heeft overigens wel een airbag....
Die wil niemand, dus die blaas ik een keer op.... hihi
Wellicht ten overvloede; zorg dat echt alle stroom uit het systeem gelekt is voordat je je aan de airbag waagt. Zoals je in het filmpje kunt zien wil je er niet met je neus bovenop staan als hij ploft...
Als ik jou was zou ik de airbags op marktplaats zetten als niemand hier interesse heeft, die zijn best nog wat geld waard. Net als de SRS computer.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je moet ergens lol aan beleven!

- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik kijk nog even of de beige kleur erg op zal vallen.
Ik laat het je horen.
groet,
Hans van Oostveen, lidnr 54
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik had al gereageerd dat ik kwam, dus ben ik accoord.koiter schreef : Volvo Project: EUR 110,00 (?)
Wat is er nodig om een airbag in een auto te monteren? Zit de sensor die de aanrijding registreert ook in het stuur, of op een andere plaats?koiter schreef : Ik zal kijken of die er heel uit wil, de auto heeft overigens wel een airbag....
Die wil niemand
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nog even over de plastic tunneldelen, wie wil er nou wat hebben??
-Plastic van middenconsole, naast radio waar je met je knie tegen aanzit-Deel waar bakje van tunnelconsole inzit (onder armsteun)-Deel waar schakelaars stoelverwarming in zit, met borstels voor handrem
Ik hoop dat dit duidelijk genoeg is!
David
- F.P.A.M. Schmiermann (GAST)
- Nieuw lid
-
Maak van de vraagtekens achter mijn naam maar "akkoord". Het transport zien we nog wel
Frans
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ook achter het luchtfilter mag het vraagteken over naar akkoord. Ik overleg nog met je over transport.

- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Zoals al eerder vermeld in ieder geval de zijkanten van de middenconsole (waar je met je knie tegenaan zit ) De rest eigenlijk ook wel, er zitten hier ook bij Ofilant gaatjes in, zou het in een keer helemaal opgelost zijn. Ik zie de reactie van Vilvi745 wel tegemoet, komen we best wel uit.koiter schreef : @ willem V en Vilvi745
Nog even over de plastic tunneldelen, wie wil er nou wat hebben??
-Plastic van middenconsole, naast radio waar je met je knie tegen aanzit-Deel waar bakje van tunnelconsole inzit (onder armsteun)-Deel waar schakelaars stoelverwarming in zit, met borstels voor handrem
Ik hoop dat dit duidelijk genoeg is!
David
Oh ja, ik wil best wat spullen meenemen. Ik zag dat FransS en Baseman het e.e.a. op de lijst hadden staan, zondag ben ik er toch bij, dus .......
- F.P.A.M. Schmiermann (GAST)
- Nieuw lid
-
Dat zou mooi zijn, als jij het transport op je zou willen nemen. Alvast bedankt voor de moeite!
Frans