Margraten twee, we gaan er weer een slopen!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Lijkt mij perfect! Hij ligt nog in Maasdijk. We moeten maar even zien hoe wat dat regelen dan.
David
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
In ieder geval was Margraten II een succes.
- V700 register
- Nieuw lid
-
In je lijstje lees ik niets over deurrubbers, terwijl de foto van het "karkas" laat zien dat ze dáár niet meer in zitten. Je hebt toch niet toevallig de deurrubbers van de voordeuren ergens liggen....? Zou mij héél goed passen....
.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De deurrubbers zijn inderdaad van de auto afgekomen, die van de bestuurdersdeur is op Steven z'n 960 verdwenen alle andere heeft sdijkstra meegenomen. Helaas al vergeven dus....
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
- André Struis
- Nieuw lid
-
Er is toch verwijderings bijdrage betaald voor die auto?
Wat bovendien in het gulden tijdperk nog 2X zoveel was als het huidige tarief van 12,61 Euri.
De pot van ARN zat nl vol!!!!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik rijd wel even naar Maasdijk voor je hoor!Willem van Strik lidnr 328 schreef : Ik hoopte er al op, maar had geen idee of Edo nog in die buurt komt. Graag, dan komt het helemaal in orde!
Mail me even welke prijs jullie overeen zijn gekomen, dan maken we (David en ik) even een afspraak voor vrijdagavond of van't weekend.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vanavond (donderdag) ga ik waarschijnlijk het stuurhuis van de 960 even wisselen voor die van de witte sloper. Als jij gelegenheid hebt dan even langs te waaien zou dat super zijn!
Laat maar even weten.
David
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoi Mathy!Mathy schreef : Hallo Edo
Sorry, maar Zaltbommel zit niet in de planning en op een nieuwjaarsreceptie zul je mij nooit zien. Ik hoop uiteraard wel dat jullie allemaal een heel leuke dag zullen hebben.Mathy schreef : Het weekend? Zaterdag is er een sleuteldag in Zaltbommel en zondag is de nieuwjaarsreceptie in Schaijk. Jullie weekend hoort dus al behoorlijk vol te zitten.
Hopelijk heb ik binnenkort wel weer'ns de mogelijkheid om naar een sleuteldag te komen. Ik heb echt genoten afgelopen zaterdag, en vond het super om Willem weer'ns te zien afgelopen zondag.
Iedereen veel plezier dit weekend.