Het KONI schokbreker topic
- Mark Smeets
- Moderator
-
Maar door die adaptor van jouw, komen de schokdempers nu niet veel eerder in hun bumpstop? Wordt dat niet irritant als je straks de hele tijd in die bumpstop knalt?
Ja ik weet dat jij dubbele bladveren hebt en dus minder last ervan hebt, maar het is toch een feit dat ze nu een kortere veerweg hebben gekregen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Deze dingen werken prima.Lucluc;110728 schreef : Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Het ziet er namelijk zo goedkoop uit...
Ik heb bij het verlagen van mijn donkergrijze 360 2 van die ringen in de veren gedraaid en dat werkte perfect.
Vanavond ga ik 2 van die oranje ballen op mijn achteras bijplaatsen.
Volle gastank, volle benzinetank, volle achterbank, volle kofferbak en volle dakdragers is zelfs met de blauwe hulpveren nog echt veel te veel van het goede...

Ik moet zeggen dat ik gezien de prijzen van die nieuwe rode en gele Giulia achterdempers niet eens meer zou zoeken naar achterdempers voor een 300.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;110768 schreef : edit, weet al waarom het niet paste:D
door de dubbele veerbladen verhoog je in principe al je rijhoogte, en als je dan ook nog eens je hele interieur gestript hebt en de onderzijde kaal is dan wordt dat alleen maar erger:D
Inderdaad, je hoogt eigenlijk je auto op:
- Extra bladveer: 1cm
- Door de extra bladveer, wordt hij hoger: enkele cm's
Heb ik bij de mijne ook last van

- Mark Smeets
- Moderator
-
Geachte volvofreak,
Hallo,
het door u gezochte onderdeel hebben wij niet in koni, ik heb nog wat origineel volvo liggen, mag voor een nette prijs weg, zijn nieuwe.
heel veel onderdelen zowel nieuw als gebruikt uit voorraad leverbaar.
kijk op www.estateservices.nl voor info
of beter nog bel ons even.
*telefoonnummer*
dagelijks verzending via tnt post en gls pakketservice
Mvg *naam*.
bij interesse, kijk op hun site of pb mij voor het telefoonnummer.
Wel raar, op hun site staat verder niks over de 300 serie...
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Dat klop die enkel voor ons adres als ik alle onderdelen erop moet zetten zijn alle computers te klein geen foto doei langskomen
over klantvriendelijkheid gesproken:)
- Mark Smeets
- Moderator
-
Ik had deze adverteerder terug gemaild dat ik zelf geen interesse had, maar dat ik het op het forum had vermeld voor anderen. Hierop heeft hij zelf ook nog een ad gezet:
link.marktplaats.nl/268518824
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;114481 schreef : daar heb ik wel eens vaker last van, je krijgt af en toe de raarste emailtjes terug, heb nog wel zo'n leuk voorbeeld, ik kreeg een mailtje met enkel een webadres, heb een mailtje teruggestuurd dat ik het niet kon vinden en toen kreeg ik dit terug:
Dat klop die enkel voor ons adres als ik alle onderdelen erop moet zetten zijn alle computers te klein geen foto doei langskomen
over klantvriendelijkheid gesproken:)
mjah ik vind het beter dan iemand die helemaal niks laat horen

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
v0lv0freak;114500 schreef : Zulke dingen heb ik bij de bodykit advertentie ook mee gemaakt. Bleek achteraf ook nog eens de verkeerde spoiler te zijn (oud type).
Oud type voorspoiler? Kun je mij eens een PB'tje sturen hierover?
- Mark Smeets
- Moderator
-
volvofiel;114592 schreef : Oud type voorspoiler? Kun je mij eens een PB'tje sturen hierover?
Hij wou hem eerst los verkopen voor (schrik niet) 300 euro :crazy2:
Nu wil hij dat niet meer, de auto zit er nu aan vast, en staat ook al hier op het forum. Maar ik zal je even een pb met de auto sturen