Het KONI schokbreker topic
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Heb ik ook liggen hoor...Dendorssers;109480 schreef : Ook goed Mark! Neem jij eventueel ook een meter mee! Heb zo 'n voorgevoel dat ik die ga vergeten! :halo:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;109562 schreef : Ow sorry, hulpveren heb ik idd ook nog niet. Hoewel die Boge's volgens mij wel iets van vering intern hebben zitten, ze komen namelijk terug na induwen (wat ook al zwaar gaat).
Gasgevuld...
- Mark Smeets
- Moderator
-
Bodejodel;109676 schreef : Heb ik ook liggen hoor...
maargoed dat ik dit nog eens lees, de eerste keer dacht ik dat je het over de koni's had.. had ik ze bijna thuis gelaten :woops:
- Mark Smeets
- Moderator
-
Beste,
Is het mogelijk dat de serienummer voor de dempers 82k1990 moet zijn?Ik heb namelijk zo een setje nog liggen wel ooit gebruikt maar nog in hele goede staat.
Ik hoor het wel Mvg Bart
- Mark Smeets
- Moderator
-
www.avto-zapchasti.com.ua/search.html?ar...lts_by=prd_info_link
- V300 register
- Verbannen
-
www.porsche924-944.nl/924/Koni_shocks.htm
82-series is dus een instelbare twin-tube. Bij een 360 is dit een demper aan de achterzijde. De 86-serie is de enige voor de V300 geproduceerde voorzijde demper.
1990 is het typenummer van de demper zelf. Aan de voorzijde is er een demper die toevallig dat typenummer heeft (86-1990: 340 1.4). Aangezien deze nummers redelijk willekeurig lijken te zijn (geen opvolgende nummers voor alle 300-series oid) lijkt het me dat het geen V300 koni's zijn.
Mark, jij hebt er trouwens sowieso niets aan want dit zijn, mits het V300 dempers zijn, degenen voor de achterzijde. Andere auto's kunnen mogelijk deze dempers aan de voorkant gebruiken.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Jos360;110216 schreef : Mark, jij hebt er trouwens sowieso niets aan want dit zijn, mits het V300 dempers zijn, degenen voor de achterzijde
Weet ik, maar dan kan ik misschien hier iemand behulpzaam zijn.

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Jos360;110219 schreef : Had jij trouwens een e-mail adres van die man uit Portugal?
Nee, contact was via pm. Ik heb wel zijn pm's nog, dus ik kan je wel zijn account nog geven zodat je kunt pm'en