Het KONI schokbreker topic
- Mark Smeets
- Moderator
-
v0lv0freak;109382 schreef : Weet iemand het typenummer van de originele Volvo hulpveren, zoals ze onder Jeroens sedan zitten? In combinatie met 'gewone' koni's moet dat ook het weggedrag ten goede komen. En het is wat prettiger als je eens 3 mensen achterin hebt zitten
Lucluc;109543 schreef : Zouden die hulpveren nog zijn te krijgen? Dat lijkt me super om de 80 liter gastank te stutten!
Dat vroeg ik dus ook

Kevin, zoek het Volvonummer eens op in vadis aub? :f
Dan ga ik eens wat dealers mailen...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Jos360;109545 schreef : Ik heb zelf gemerkt dat koni's vinden lastig is, ik ben allang blij dat ik ze heb
Zo moeilijk is het ook weer niet

Die Portugees heeft ze waarschijnlijk ook nog, dus je kunt zelfs nog een tweede setje kopen

- Mark Smeets
- Moderator
-
Lucluc;109555 schreef : We vissen hier allemaal in dezelfde vijver. Wie wil er nou geen koni's, hulpveren, 5-spaaks GLT-velgen, sneeuwkapje, bodykit, etc?
De mensen die dat allemaal al hebben :crock:
En volgens mij hoeft Joost (om maar een voorrbeeld te noemen) geen van de genoemde objecten...

- V300 register
- Verbannen
-
Ikke ook niet? (nou ja, misschien nog koni's achter, daarvoor heb ik nu Boge's klaarliggen)Lucluc;109555 schreef : We vissen hier allemaal in dezelfde vijver. Wie wil er nou geen koni's, hulpveren, 5-spaaks GLT-velgen, sneeuwkapje, bodykit, etc?
De rest heb ik al!

- Mark Smeets
- Moderator
-
setsunakaede;109559 schreef : De rest heb ik al!
Heb jij hulpveren los liggen? Weet jij wat het nummer daarvan is?
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Maar inderdaad; voorlopig totaal geen interesse. Doe mij m'n deinende binnenvaartschip maar.
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;109556 schreef : Zo moeilijk is het ook weer niet
:+
Die Portugees heeft ze waarschijnlijk ook nog, dus je kunt zelfs nog een tweede setje kopen
Die Portugees reageert niet op zijn PM's. Volgende week ben ik in Coimbra dus ik zou ze op kunnen halen als ik bericht van hem krijg...