Het KONI schokbreker topic
- Mark Smeets
- Moderator
-
www.volvo300mania.com/forum-uk/viewtopic.php?f=5&t=8266
schijnt dat de afmeting van de Saxo VTS schokdempers redelijk overeenkomt...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb voor mijn vakantie een mail verstuurd ivm koni's naar een leverancier die nog ging kijken voor alternatieve modellen, maar helaas nog niets gehoord! Ofwel is de man in vakantie ofwel vind hij het niet meer de moeite om te kijken!
Denk dat ik zo maar een mailtje ga sturen!
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
ze lijken wel een beetje ...
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Daarna wat extra schroefdraad bij draaien en je hebt het zelfde karakter als een rode koni voor de volvo 300.
Ze gaan bij mijn in de 343...
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
"Opstelring" en "draad bijdraaien" klinkt redelijk eenvoudig, maar als ik Google op opstelring komt alleen dit topic bovendrijven samen met een door een spelfout veroorzaakte hit...
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;128998 schreef : Dat klinkt interessant. Voor de Golf 1 is veel meer en makkelijker spul te krijgen als voor de V300.
"Opstelring" en "draad bijdraaien" klinkt redelijk eenvoudig, maar als ik Google op opstelring komt alleen dit topic bovendrijven samen met een door een spelfout veroorzaakte hit...
Het schroefdraad aan het eind uiteraard, daar moet wat draad bij. En de ring is een ring die je aan de boven kant erop kunt zetten. Ik zal ook hier even een foto van maken, vannavond.
Of er kan gekozen worden om een ring aan de onderkant te lassen. Dit ook vanwege de uitslag en het bereik van de schokbreker....
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
is de diameter van de zuigerstang wel hetzelfde? (niet dat die kan gaan rommelen in de bus van het veerpootrubber)