1.7 Turbo 440 in 343DL
- V300 register
- Verbannen
-
je hebt ook je bumper nog he!
als het heftiger gaat zou de intercooler zowieso een douw krijgen, is het ook einde feest.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;77944 schreef : een pylonnetje kan deze setup nog wel verwerken, lijkt me.
je hebt ook je bumper nog he!
als het heftiger gaat zou de intercooler zowieso een douw krijgen, is het ook einde feest.
Precies, en een paar cm daarachter zitten de koelfannen, daarachter weer de radiateur, een cm achter de radiateur een motorstabilisator en een cm daarachter weer het distributiegedeelte...........
Best een linke plek als ik daar een douw krijg dus :no_comment:
- V300 register
- Verbannen
-
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
Doeke Dobma;77984 schreef : Respect voor de actie op de foto's!
zit er idd heel goed uit
echt vet!!!!!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Ovlov 3.6L;77842 schreef : Mocht je zelf hetzelfde willen doen (Anjo oa.
) zorg voor goede, scherpe boren en koel en smeer goed. Een kolomboormachine is een must. Dat verenstaal is namelijk knoeterhard. Doe ook een veiligheidsbril op want de stukken boor vliegen in het rond. De boren zijn nu overigens kuisversleten :+
nog ff hierop quoten,
heb je dat met std boortjes gedaan? of met een hiervoor bedoeld cobalt boortje met een tophoek van 135 graden?
evt een TLS1000 type boor gebruiken, maar die zijn NOG een flinke slag prijziger.
het boren van die gaten was namelijk voor mij het minste waar ik me zorgen om ging maken...
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;78016 schreef : kijkt en oordeelt, handig een achteras zowat onder handbereik, homokineet hangt nu zowat maximaal omlaag en schuin naar achteren, ik zeg speling ZAT!
Je hebt me 100% overtuigd!
Ik heb overigens gewone HSS-boren gebruik. Tophoek: weet ik niet, heb ze zelf namelijk nog een paar keer geslepen :+
- V300 register
- Verbannen
-
De secundaire bladveer is niet helemaal hetzelfde van vorm: aan de ene kant sluit hij netjes aan.......
.............en aan de andere kant gaaptie een beetje
En er is weer een volgend probleem boven komen drijven: De 343T is weer verhoogd:wtf2:. Ik heb al gebruik gemaakt van verlaagblokken van 6cm. Ik wil niet naar de 8cm gaan omdat dan de kans bestaat dat het onderste stuk van het draadeind van de schokdemper de grond gaat raken wanneer ik een band lek rijdt. De enigste andere optie tot verlagen is dan: De bladveren ombuigen............. Da's nog niet zo heel makkelijk.........
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-