1.7 Turbo 440 in 343DL
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Heb laatst een "DTM-spoiler" gedoneerd gekregen van een maat van me. Foeilelijk, maar kan wel helpen. Effe kijken hoe ik de boel zal moeten monteren.
't uiterlijk zal hoogstwaarschijnlijk belachelijk worden :yesyes:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
volvofiel;66640 schreef : Het is een 343, dus je hebt behoorlijk wat ruimte onder de voorbalk. Kun je niet een of andere 'luchtgeleiderspoiler' fabriceren en eronder hangen, zodat de lucht die onder de auto door gaat naar boven (en langs de radiateur) gaat?
da sjeg ik:humor:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Ovlov 3.6L;66648 schreef : ikke wil cardanassen inslaan voor handgeschakelde 340's :+
wat dacht je van de aluminium as die er nu omheenzit te vervangen voor een 10mm dikwandige as?
wedde dat die niet kapot gaat... (ik geef daarna geen garantie voor bak en motor, de krachten moeten ergens heen en die assen gaan niet voor niets kapot)
btw, ff van internet opgedoken:
www.importtuner.com/tech/impp_0808_cooling_mods/index.html
is dat ook niet wat, je uitlaatspruitstuk inpakken in dat spul, zal onder de motorkap ook wel voor wat minder warmteontwikkeling zorgen neem ik aan?
- V300 register
- Verbannen
-
Afvoer van warmte is stukken beter, plus delen bij je uitlaat fikken niet zo snel af. Maargoed, een turbo pak je niet ff in dat spul in natuurlijk:+
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

wat een pruts vergelijkingen trouwens...
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb verder ook geen problemen (meer) met m'n turbo- en uitlaatspruistukhitte.
Ik had ook al tegen Buis gezegd (over de tellie-foon) dat hij absoluut niet warm mag lopen als de fan vlak tegen de radiator zit en gewoon aanstaat. Als je het mij vraagt moet er dan meer aan de hand zijn.
- V300 register
- Verbannen
-