1.7 Turbo 440 in 343DL
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik niet... maar ik heb verhalen over Erik gehoord...rwdstudent;64633 schreef : Uitlaat zat er nog niet onder
Hij moet nog gekeurd worden. Daarna alles eerst testen h? Jeroen. Je duikt toch ook niet direct op.. nja laat ook maar

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
:+
Effe serieus nu:
Er moet nog een heleboel aan gebeuren. Ten eerste moet de bedrading nog netjes worden opgeborgd. Daarnaast moeten de spatschermen, bumper en motorkap er terug op. De spatschermen bevatten echter nog wat roest. Dat wil ik dus eerst nog effe bijwerke. Ook moet de handremkabel linksachter nog vervangen worden.
Gisteren ben ik nog bezig geweest met het ontluchten van de remmen. Helaas is hierbij een ontluchtingsnippel afgebroken. Ik moet nog eens effe gaan kijke wat ik hiermee aan moet.
Dan moet ik ook nog een setje kuipstoelen met gordels op de kop zien te tikken zodat we tijdens het driften een beetje op ons plek kunnen blijven zitten. Wat ik ook nog aan moet schaffen: 'n oliekoeler.
Kortom, nog werk genoeg.............
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
Ben gisteren trouwens nog effe aant beunen geweest op 't werk. Er was namelijk een gat gevallen in een spatscherm. Eerst de roest eruit geslepen, een plaatje gemaakt en erin gelast.
Verder niet veel meer gedaan..........
Van het weekend meer!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
blijft spannend zon first run
groetjes
- V300 register
- Verbannen
-
Komende vrijdag moet hij voor de APK. Ik ben heel benieuwd.
Gisteren ben ik nog fanatiek aan het sleutelen geweest voor zolang het duurde. Heb de remmen in orde gemaakt. Achter heb ik in ieder geval geen remverschil............dankzij 't sperdiff :+
Of er voor geen remverschil is, dat moet nog blijken. Jammergenoeg zat bij 1 remklauw de ontluchtingsnippel dermate vast dat ik die heb afgebroken. Gelukkig had ik er nog een paar liggen van voormalige 360's. Aangezien de remklauwen van de 340 (1700) en 360 hetzelfde zijn heb ik een oude uit m'n magazijn gebruikt. De remklauwen van een 343 blijken iets anders te zijn. Hiervan is de diameter van de zuiger kleiner wat dus resulteerd in minder remkracht.
Ook de spatschermen zijn gemonteerd. Helaas zijn ze nog niet behandeld voor de roest. Dit komt een andere keer wel. Eerst maar eens zorgen dat de auto op de 21 augustus driftklaar is............
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-