Motor lijkt te verzuipen?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
zijn dus wel meerdere mogelijkheden maar dit is typisch gedrag voor een tijdelijke overvloed aan benzine
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Bij mij sloot de vlotternaald niet goed af omdat ik de nieuwe naaldbus had gebruikt met de oude naald om de vlotterhoogte goed te krijgen.
Nadat ik de nieuwe bus en naald er ingedraaid had met een extra ringetje om de hoogte juist te krijgen was het over en liep de motor netjes stationair.
Gezien Anjo's opmerking en mijn ervaring met hetzelfde effect zou het goed kunnen zijn dat jouw probleem ook in de hoek van de vlotternaald ligt.
- V300 register
- Verbannen
-
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
RVandenbussche;209881 schreef : Wat me op viel is dat het vierwegventiel blijft klikken als hij slecht draait. Als je je hand op de carburateur doet verdwijnt het. [youtube]
[/youtube]
EMVK-klep die klikt? rembekrachtiging-schakelaar, kickdown schakelaar of toerental. Er is geen direct bedoeld verband met electrisch klikken en motorvacuum.
Wel kan ik me voorstellen dat als de klep wordt bekrachtigd op stationair toerental, dat er dan wat fout kan gaan.
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;209827 schreef : als je maar geen U meer tegen me zegt, ik wordt over een kleine maand pas 25:+
haha:w00t:ik kon dan wel je vader wezen
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
powerflux;209893 schreef : EMVK-klep die klikt? rembekrachtiging-schakelaar, kickdown schakelaar of toerental. Er is geen direct bedoeld verband met electrisch klikken en motorvacuum.
Wel kan ik me voorstellen dat als de klep wordt bekrachtigd op stationair toerental, dat er dan wat fout kan gaan.
Waarschijnlijk komt het dan omdat het toerental zo schommelt.
- V300 register
- Verbannen
-
De benzine kan langs de vlotternaald op lopen, wat bij mij het geval was door gebruik van oude houder en nieuwe naald. Dit kan ook door bijvoorbeeld een beschadig van de naald komen.RVandenbussche;209892 schreef : Vlotterhoogte is 7mm incl pakking. Dus met de vlotterdeksel omgedraaid zit er 7mm tussen. Kan daar nog iets fout aan zijn?
Andere mogelijkheid is de afsluiting tussen de deksel en de houder van de naald die niet goed is waardoor daar brandstof door komt en vlotterhuis vol/overloopt en de motor verzuipt.
- V300 register
- Verbannen
-