Bokken, afslaan, geratel...
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;64427 schreef : Altijd die flauwe grappen over truttenschudders...
Maar goed, het zou ook kunnen dat ie ergens wat valse lucht aanzuigt, dan schudt de motor ook. CO-schroef zit aan de zijkant van de carb, onder het luchtfilter aan de kant van de bestuurder. Schroef zit in een soort rubber busje, ik denk dat ie daardoor blijft staan in de stand waar je de schroef wil hebben. De stationair-afstelling is een schroefje er vlak naast, maar dat zie je vanzelf als je ff het luchtfilter eraf haalt.
hahaha ik bedoelde daarmee m'n eigen 340 harry

als die stationair loopt dan schudt t blok echt veel.
dan moet ik daar maar eens naar kijken.
want t co was iets te hoog bij de apk, maar dat was schijnbaar niet erg volgens die man
- V300 register
- Verbannen
-
Waar zou dat nou aan kunnen liggen? Carburateur is goed afgesteld, tenminste, CO staat goed. Ontsteking is allemaal vantevoren vervangen. 'k Snaap er niks vaaan, om met Jochem Meyer te spreken :S:D
- V300 register
- Verbannen
-
Bij een warme motor moet je ook altijd starten met gas half ingetrapt, dat is normaal.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Of zit je toevallig in het Reuzengebergte? Dan mag je "Berg en Dal" wel laten staan...

- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;65723 schreef : Hard remmen en afslaan bij een vario: stationair niet goed afgesteld. Bij rem intrappen bij stilstand hoort het toerental iets te stijgen. Bij jou zal hij dalen, gok ik.
Bij een warme motor moet je ook altijd starten met gas half ingetrapt, dat is normaal.
Hmmm, is idd waar dat het toerental daalt... Hoe kun je dat goed afstellen dan? Misschien zit de sproeier ook wel een beetje verstopt...
Bodejodel;65744 schreef : Harry, je moet nu, forummend vanuit Tsjechi? wel even je locatie in je profiel aanpassen...
Of zit je toevallig in het Reuzengebergte? Dan mag je "Berg en Dal" wel laten staan...
Eh... Ik moet sowieso m'n profiel even aanpassen zie ik nu, ik woon niet meer in Berg en Dal :no_comment: Woon nu in Nijmegen. Maar eh.... nee, we zitten niet in het Reuzengebergte, maar vlakbij Praag. Hoewel, vergeleken met Nederland is het daar ook bergachtig

- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;65771 schreef : Hmmm, is idd waar dat het toerental daalt... Hoe kun je dat goed afstellen dan?
Dan staat toch je co2 niet goed afgesteld. :cry2:
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;65774 schreef : Dan staat toch je co2 niet goed afgesteld. :cry2:
:cry2: Ik heb de carb precies afgesteld zoals Wouter het elders op dit forum beschreven heeft. En de 340 heeft nog aan de viergasmeter gestaan ook... :cry2:
- V300 register
- Verbannen
-
Als je je grootlicht aanzet, remlichten, mistlicht en je radio hard - valt je motor ook uit dan?
- V300 register
- Verbannen
-