Bokken, afslaan, geratel...
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;62992 schreef : ontopic
Harry, zit er al een beetje vooruitgang in?
slb_340;62996 schreef : Ja Henri, hoe staat het ermee?
Henri? :no_comment: :f
Maar ehm... ik heb nog geen tijd gehad om ernaar te kijken. Ik heb een aantal dagen vrij gevraagd nog v??r m'n vakantie, maar aangezien het best wel druk is vrees ik dat ik dat ik geen extra vrij krijg... Moet ik dus de auto fixen ?n m'n vakantietijd

Er staan trouwens weer goeie tips bij! Het valse-luchtprobleem zal ik bekijken nadat ik de carburateur heb vervangen, de tweede trap blijft hangen na volgas... Is niet erg veilig

Bedankt iedereen weer voor de tips! :worship:
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;63046 schreef : J.L. zal nooit volgas gereden hebben. Ik maak het ook geregeld mee. Ik maak een auto rij rustig en ralaxed. Er is niets aan de hand. Vervolgens rijd gaat iemand de auto op z'n donder geven alsof het een Portsche Carrera is en er komen allerlei stotter en andere problemen te voorschijn. Ik denk vaak daar moet ie tegen kunnen, maar soms denk ik ook dat je van een oude carberateurgestuurde motor niet het uiterste moet verlangen.
:S:S:S:S:S:S:S
Erik, het spijt me zeer, maar je hebt het toch ?cht bij het verkeerde eind... Ik rij echt niet als een coureur ofzo... Dat is mijn stijl niet. Waarom denk je dat ik vario rij?! Ik verlang echt niet het uiterste van mijn 340, maar w?l dat ik volgas kan geven mocht dat nodig zijn. Als je een situatie verkeerd hebt ingeschat, kan het van levensbelang zijn even volgas te geven. Mja, als ie daar niet tegen kan...
Dus wat je hier zegt is totale onzin. Die problemen met dat gestotter hebben n?ks maar dan ook n?ks te maken met dat ik 'vaak' volgas gegeven zou hebben of dat ik mijn 340 aftrap. Ik rij nu met die motor waarschijnlijk net zo netjes als J-L gedaan zou hebben.
Insinueer geen dingen waar je geen weet van hebt alsjeblieft, daar hou ik niet zo van.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
voor mn werk rijd ik een peus expert met 1.9d dus geen turbo
69pk op 1325kilo en dat is het leeggewicht en er zit zeker 200kilo zooi in,dus dat moet er nog bij
dus in mn 340 heb ik het wow effect:)
groetjes ronald
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-