[1e ronde gesloten] Groupbuy Deurrubbers (tweede ronde dit najaar)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Ben340DL;116818 schreef : Zit dit op een rol en ga jij dit allemaal op maat knippen ? hahaha dat word pijn aan je vingers !
pijn aan de vingers gaat meevallen denk ik, ik doe per rubber stuk trouwens 5cm extra er gratis bij zodat er nog geoefend kan worden bij het op maat knippen van het rubber; dit op de juiste manier doen is voor het resultaat bijzonder belangrijk!
de teller staat inmiddels iets voorbij de 300 meter:crazy1:
dit had ik dus nooit met de terberg voorraad van max 100m kunnen doen hahahahaha
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Voor eenmalige inkoopacties vind ik eerst betalingen binnen, dan bestellen de meest logische actie. Je wilt zeker weten dat iedereen betaalt, zodat je niet als organisator er bij in schiet en met spullen die je niet nodig hebt blijft zitten.
Maar; dit soort financiele kwesties zijn behoorlijk offtopic, dus misschien kunnen we daar ergens anders mee verder (of niet natuurlijk; ook prima)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
na de 27e tel ik de meters op en bestel het direct.
dan ga ik verder met het kostenplaatje per individu en die krijgen een mailtje met verzoek tot betaling, betalingen ontvangen is in 1x door alle rubbers betalen aan Terberg; is een betaling niet ontvangen dan wordt de bestelling geschrapt; de meters die in die situatie overblijven gaan gewoon naar het magazijn of de werkvloer; het komt toch wel op.
ik denk dus ook dat het financiele afhandelingsverhaal bij deze groupbuy (en andere in het verleden) gewoon goed is en er wordt zeker niet verzonden zonder betaling!
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;116862 schreef : het is in deze situatie heel simpel.
na de 27e tel ik de meters op en bestel het direct.
Dan moet ik even in de agenda zetten dat we uiterlijk dan beslissen. Nu even geen geld, al zijn ze wel nodig voor Lijntje.
AvdAkker;116862 schreef : ik denk dus ook dat het financiele afhandelingsverhaal bij deze groupbuy (en andere in het verleden) gewoon goed is en er wordt zeker niet verzonden zonder betaling!
Ehm... nah, laat ik maar niet hier ook gaan miepen. Wouter is al ge-pb't.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
????huysmans;116871 schreef : Ehm... nah, laat ik maar niet hier ook gaan miepen. Wouter is al ge-pb't.
- Mark Smeets
- Moderator
-
AvdAkker;116872 schreef : ????
Volgens mij gaat dat over de verzending van 'Het grote Volvo 300 boek', maar ook dat is offtopic

- V300 register
- Verbannen
-
Verzenden hoeft niet, haal ze zelf wel op (is om de hoek vanaf Woerden)