[1e ronde gesloten] Groupbuy Deurrubbers (tweede ronde dit najaar)

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-08-2009 19:25 #793941 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic [1e ronde gesloten] Groupbuy Deurrubbers (tweede ronde dit najaar)

Ben340DL;116818 schreef : Zit dit op een rol en ga jij dit allemaal op maat knippen ? hahaha dat word pijn aan je vingers !

pijn aan de vingers gaat meevallen denk ik, ik doe per rubber stuk trouwens 5cm extra er gratis bij zodat er nog geoefend kan worden bij het op maat knippen van het rubber; dit op de juiste manier doen is voor het resultaat bijzonder belangrijk!

de teller staat inmiddels iets voorbij de 300 meter:crazy1:
dit had ik dus nooit met de terberg voorraad van max 100m kunnen doen hahahahaha

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-08-2009 22:58 #793957 door E. van Oostveen
Eerst laten betalen, dan verzenden.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-08-2009 23:13 #793958 door V300 register
Uiteraard :) Zo werken inkoopacties bijna altijd Erik. Al was het alleen al omdat de meeste organisatoren zo'n bedrag niet willen/kunnen voorschieten.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-08-2009 23:32 #793960 door E. van Oostveen
Ik ga dat ook steeds meer doen. Ik heb geen zin meer om hele discussie over wanneer betalen, van (restanten) geld of er achteraan te gaan en daar hele administraties voor bij te houden. Ik ben dat een beetje erg beu, temeer omdat ik afgelopen maand daardoor op een haar na technisch falliet ben gegaan. Daar pas ik steeds meer voor. Gelukkig zijn er heel veel mensen die er zelf aan denken, op tijd een bijdrage storten en niet moeilijk doen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-08-2009 00:47 #793962 door V300 register
Mja, het is eigenlijk een beetje jammer dat jij dat ook moet gaan doen voor jouw inzet, het zou plezierig zijn als iedereen op tijd zou betalen.
Voor eenmalige inkoopacties vind ik eerst betalingen binnen, dan bestellen de meest logische actie. Je wilt zeker weten dat iedereen betaalt, zodat je niet als organisator er bij in schiet en met spullen die je niet nodig hebt blijft zitten.

Maar; dit soort financiele kwesties zijn behoorlijk offtopic, dus misschien kunnen we daar ergens anders mee verder (of niet natuurlijk; ook prima)

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-08-2009 00:53 #793963 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic [1e ronde gesloten] Groupbuy Deurrubbers (tweede ronde dit najaar)
het is in deze situatie heel simpel.

na de 27e tel ik de meters op en bestel het direct.

dan ga ik verder met het kostenplaatje per individu en die krijgen een mailtje met verzoek tot betaling, betalingen ontvangen is in 1x door alle rubbers betalen aan Terberg; is een betaling niet ontvangen dan wordt de bestelling geschrapt; de meters die in die situatie overblijven gaan gewoon naar het magazijn of de werkvloer; het komt toch wel op.

ik denk dus ook dat het financiele afhandelingsverhaal bij deze groupbuy (en andere in het verleden) gewoon goed is en er wordt zeker niet verzonden zonder betaling!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-08-2009 09:25 #793972 door V300 register

AvdAkker;116862 schreef : het is in deze situatie heel simpel.

na de 27e tel ik de meters op en bestel het direct.

Dan moet ik even in de agenda zetten dat we uiterlijk dan beslissen. Nu even geen geld, al zijn ze wel nodig voor Lijntje.

AvdAkker;116862 schreef : ik denk dus ook dat het financiele afhandelingsverhaal bij deze groupbuy (en andere in het verleden) gewoon goed is en er wordt zeker niet verzonden zonder betaling!

Ehm... nah, laat ik maar niet hier ook gaan miepen. Wouter is al ge-pb't.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-08-2009 09:42 #793973 door Anjo van den Akker
er komt nog een volgende ronde via de volvoice; ook dan kun je je opgeven :y:

huysmans;116871 schreef : Ehm... nah, laat ik maar niet hier ook gaan miepen. Wouter is al ge-pb't.

????

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
16-08-2009 14:14 #793985 door Mark Smeets

AvdAkker;116872 schreef : ????

Volgens mij gaat dat over de verzending van 'Het grote Volvo 300 boek', maar ook dat is offtopic ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-08-2009 11:38 #794057 door V300 register
Mooi initiatief, doe ook zeker mee.
Verzenden hoeft niet, haal ze zelf wel op (is om de hoek vanaf Woerden)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC