[1e ronde gesloten] Groupbuy Deurrubbers (tweede ronde dit najaar)

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-08-2009 00:01 #793254 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic [1e ronde gesloten] Groupbuy Deurrubbers (tweede ronde dit najaar)
kan geregeld worden op verzoek, maar ik bezoek ook niet alle evenementen en ik vind het zonde als het hier ligt te verstoffen (zoveel ruimte voor dit soort dingen heb ik zelf ook niet!) en vooral daarom wil ik er zelf zsm vanaf om het maar zo te noemen..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
11-08-2009 00:58 #793255 door Mark Smeets
klein detail, de volvoice is net geweest....

niet dat het zo'n vaart loopt bij ons ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-08-2009 07:31 #793257 door V300 register

AvdAkker;116128 schreef : kan geregeld worden op verzoek, maar ik bezoek ook niet alle evenementen en ik vind het zonde als het hier ligt te verstoffen (zoveel ruimte voor dit soort dingen heb ik zelf ook niet!) en vooral daarom wil ik er zelf zsm vanaf om het maar zo te noemen..

Verzenden hoeft niet naar het buitenland hoor! IK geef gewoon het adres van mijn pa zijn werk op, zet het op zijn naam en dan komt het diezelfde dag gewoon mee terug naar huis! Mijn pa werkt in Nederland, dus dat mag geen probleem zijn! Heb het met mijn vario-riemen net hetzelfde gedaan en op zijn werk vinden ze het helemaal geen probleem!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-08-2009 07:37 #793258 door V300 register

AvdAkker;116124 schreef : das een goeie, verzendkosten naar het buitenland... iemand een idee hoeveel dat is?

Belgie / Luxemburg

0 - 2 kg ? 11,75
2 - 5 kg ? 16,95
5 - 10 kg ? 21,45
10 - 20 kg ? 28,75
20 - 30 kg ? 34,21
Prijzen zijn incl. BTW.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-08-2009 08:18 #793261 door V300 register
Superwerk Anjo!!!!

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-08-2009 10:11 #793267 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic [1e ronde gesloten] Groupbuy Deurrubbers (tweede ronde dit najaar)

v0lv0freak;116129 schreef : klein detail, de volvoice is net geweest....

niet dat het zo'n vaart loopt bij ons ;)

Daar die vertraagd was zit de volgende er kort op. Begin september is al sluiting kopij. Overigens kunnen we daar verder toch op wachten? Dan geef je mensen alleen maar meer kans om deel te nemen aan deze actie. Iets wat men ongetwijfeld zal waarderen!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-08-2009 14:27 #793293 door V300 register
yep ik ga zometeen nog even mailen naar Anjo :-)

Dit is inderdaad een erg goed initiatief, bij zulke zaken heb ik inmiddels als bestuurslid de ervaring opgedaan dat te vroeg op de rem trappen niet goed is voor 'het project' omdat dan dingen toch blijven liggen.

Kevin's idee over beschikbaarheid voor de niet-forumverslaafde leden voel ik wel in mee trouwens. Eventueel zou het een oplossing kunnen zijn om een tweede ronde te doen die na de September-Volvoice ingaat.
Dan een redelijk ruime tijd nemen (3 weken na gemiddelde/uiterlijke ontvangstdatum = een maand na de drukopdracht?)

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-08-2009 15:22 #793294 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic [1e ronde gesloten] Groupbuy Deurrubbers (tweede ronde dit najaar)
Dat is uiteraard ook een idee. Nu heel snel een ronde, en dan bijvoorbeeld begin oktober een ronde zou dat die in de Volvoice van september kan.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-08-2009 15:55 #793298 door E. van Oostveen
LIjkt me ook heel goed om het zo te doen. Kan Terberg ook het predicaat krijgen: Official V3C deurrubbersupplier. Dat zal ze goed doen.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-08-2009 17:43 #793320 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic [1e ronde gesloten] Groupbuy Deurrubbers (tweede ronde dit najaar)
dat heeft Terberg niet nodig hoor Erik, wees maar niet bang;)

ik vind Wouters voorstel inderdaad heel goed, ik zal vanavond de mail afmaken want aan de achterraamrubbers 3drs ben ik net niet toegekomen doordat de 360 niet lekker meewerkte en ik moet zo als de wiedeweerga naar Leidschendam:D

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC