[1e ronde gesloten] Groupbuy Deurrubbers (tweede ronde dit najaar)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;117012 schreef : dat is hierboven in een post van mij al duidelijk vermeld:)
in principe hebben alle 343's/345's & 340's en 360's standaard het rubber wat je aan de rand bij de paravan ziet, na de bochten bij de voorschermen houden ze na 5cm op. 1,5 meter is iets ruimer gemeten zodat ze wat verder richting de koplampen kunnen zodat het rubber door die bocht niet verkracht wordt.
wat je bij de 343 en 345 ziet is dat er naast dat rubber nog een stuk kantbies geplaatst is richting de koplampen; dit is nodig door die motorkapconstructie. 340/360 heeft een tweetal rubberen stelrubbers in de balk boven de koplampen zitten waar de motorkap op rust; kortgezegd is dat kantbies plaatsen op een 340 of 360 klinklare onzin.
een ander rubber dan dat ronde stelrubber bovenop de balk die boven de koplampen zit (wat een zin:+) is ook niet origineel..
om deze verwarring tegen te gaan heb ik dit rubber NIET in deze groupbuy gedaan; er kwam via Freerk Trenning vraag naar en nu ga ik alle 343/345 eigenaren die zich opgeven / nog op moeten geven nog mailen met de vraag of zei dat rubber mee willen bestellen; daarvoor moet ik eerst een prijsje hebben en die heb ik hopelijk morgen, heb er vandaag niet meer aan gedacht..
iedereen besteller die mij gemaild heeft heeft een bevestigingsmailtje gehad; met wie ik het mondeling afgesproken heb (zoals met jou) hebben dat niet maar die krijgen straks wel de betalingsmail.
er is nog 1 besteller die geen bestellingsbevestiging ontvangen heeft omdat diegene zich bij de evc opgaf; erik heeft die bestelling doorgestuurd maar er stond geen emailadres bij; daar zit ik dus nog even achteraan..
ik heb nog geen bevestiging ontvangen anjo.
dusss dan neem ik aan dat je mij bedoeld?
had t aan tc-anjo gestuurd?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
@ Erik, doorsturen is in principe prima, maar wel graag de emailadressen van de verzenders erbij anders heb ik er nog niets aan..
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
AvdAkker;117084 schreef : volgens mij heb ik dat wel aan jou verstuurd; zal het vanmiddag even controleren, heb hier geen outlook..
op de een of andere duistere manier was ik je t?ch vergeten; heb alle anderen nog even nagelopen en iedereen die zich nu bij mij opgegeven heeft, is in het bezit van de ontvangst bevestiging:)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ben benieuwd of we nog over de 500m gaan!
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
die van de blauwe plakt een beetje van de vaseline; maar hij gaat steeds normaler dicht:D
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-