[1e ronde gesloten] Groupbuy Deurrubbers (tweede ronde dit najaar)

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-08-2009 22:58 #793232 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic [1e ronde gesloten] Groupbuy Deurrubbers (tweede ronde dit najaar)

AvdAkker;116102 schreef : kan een moderator dit topic even van titel wijzigen:
Groupbuy Deurrubbers; sluitingsdatum 27 augustus!

Done! Ik heb hem ook meteen even sticky gemaakt. :y:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-08-2009 23:06 #793235 door V300 register
Goede actie Anjo!

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-08-2009 23:25 #793237 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic [1e ronde gesloten] Groupbuy Deurrubbers (tweede ronde dit najaar)
nog even voor de goede orde; ik heb een mailtje al bijna helemaal opgesteld alleen wil ik daar morgen evt de rubbers voor de klapramen van een 3drs aan toevoegen mochten die passen.

morgen avond ergens komt de mail waarschijnlijk bij de clubleden aan (ik verstuur hem rond 18:00), hij moet nog via een tussenpersoon omdat ik niet de volledige ledenlijst mailadressen heb.

nog ff niet, mogelijk nieuwe sluitingsdata!

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-08-2009 23:30 #793240 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic [1e ronde gesloten] Groupbuy Deurrubbers (tweede ronde dit najaar)
Verzendkosten TNT 0-10 KG zijn ? 6,75.

Overigens zou ik graag zien dat jullie een langer bestel termijn zouden aanhouden? Zodat we een mooi stukje in de Volvoice kunnen plaatsen voor onze niet e-mailende en niet-internettende leden. Hoe, wat, waar ze kunnen bestellen en zo een nog grotere inkoop kunnen doen. Het zou voor hun namelijk een behoorlijke domper zijn als ze achteraf iets dergelijks horen en niet op de hoogte zijn gesteld.

Overigens lijkt me dit ook een prima product wat je op voorraad in de clubwinkel zou kunnen nemen? Maar dat staat los van bovenstaande.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-08-2009 23:32 #793242 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic [1e ronde gesloten] Groupbuy Deurrubbers (tweede ronde dit najaar)
stel in dat geval maar een nieuwe sluitingsdatum voor, ik zal de verzendkosten aanpassen.

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-08-2009 23:34 #793244 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic [1e ronde gesloten] Groupbuy Deurrubbers (tweede ronde dit najaar)
Vergeet niet dat je wel ook nog iets van doosjes moet hebben voor verzending en mits die niet gratis bij AH of iets dergelijks gehaald worden ook betaald moeten worden.

Overigens is het maar een voorstel voor het uitstellen van de sluitingsdatum. Het is maar een idee, wil niet jullie enthousiasme tegen houden. Maar wilde wel mede delen dat we een deel van onze leden niet moeten vergeten :)

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
10-08-2009 23:34 #793245 door Wouter Borsje
Nogmaals, wat een mooi initatief Anjo :y:

Ik wacht de group-buy mailing even rustig af en zal dan ook zeker een bestelling plaatsen.

Insmeren van de rubbers met vaseline heb ik vorig jaar voor de winter ook gedaan, werkt perfect.

Gr; Wouter.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-08-2009 23:42 #793246 door V300 register
ik koop zeker twee sets! Nog even overleggen met het vrouwtje of er mss nog een 3de bijkomt!

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-08-2009 23:48 #793250 door Anjo van den Akker
das een goeie, verzendkosten naar het buitenland... iemand een idee hoeveel dat is?

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-08-2009 23:54 #793253 door Kevin Kloosterman
Overigens kan men natuurlijk ook afhalen bij evenement ofzo?

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC