[1e ronde gesloten] Groupbuy Deurrubbers (tweede ronde dit najaar)

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-08-2009 13:30 #629354 door Anjo van den Akker
bij m'n turbo projectwaggi is gebleken dat een alternatief deur en kofferbak rubber wat we bij Terberg gebruiken uitstekend past.

als we aan prijzen moeten denken zit dat volgens mij ergens rond de 5 euro per meter, ik zal dat aankomende week nog even precies opzoeken!

downside: het mos rubber profiel is NIET 100% gelijk aan het originele profiel, het is een maatje groter. ingedrukt is het echter ong dezelfde dikte als het volrubberprofiel dat origineel gebruikt wordt het voldoet echter prima aan de eisen; anti-windgeruis en geen natte auto na het wassen. de klemzijde van het profiel is nagenoeg gelijk qua maatvoering en klemt uitstekend.

kofferbakrubber zelfde verhaal, is trouwens hetzelfde rubber als waar de motorkap op rust in de motorruimte!

is het een idee om te kijken hoeveel meter er per 3, 4 en 5 deurs nodig is en dat dit dan evt toegevoegd wordt aan het clubwinkelassortiment? moet nog wel even overleggen met de chef uiteraard..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-08-2009 13:33 #792715 door V300 register
Enerverende topictitel :D

Als je het binnen 2 weken kunt leveren mag je mij opschrijven voor een set voor de 3drs. Daarna moet ik een jaartje wachten ;)

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-08-2009 13:41 #792716 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic [1e ronde gesloten] Groupbuy Deurrubbers (tweede ronde dit najaar)
ja dat bedoel ik, ik wil het regelen daarvan juist het liefste heerlijk uitbesteden omdat ik er zelf geen handel van wil maken:D

in dat geval lijkt me een groupbuy het beste, ik zal dus eerst de prijzen en meters moeten hebben voordat ik dat concreet op kan zetten, misschien vanmiddag alles al even nameten.

Jos, je hebt een pb.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
07-08-2009 13:46 #792717 door Mark Smeets
Moet ik ze voor de sedan ook even opmeten?

Ik denk dat wij ook wel interesse hebben in duerrubbers voor 2 auto's.

je zult niet aan het geregel ontkomen Anjo, aangezien jij bij Terberg werkt en wij niet :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-08-2009 13:46 #792718 door V300 register
Ik ben in ieder geval 1000% geinteresseerd in rubbers voor een 3-deurs, + een beetje extra voor snijvaudtjesz.yeehaa!

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-08-2009 13:54 #792719 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic [1e ronde gesloten] Groupbuy Deurrubbers (tweede ronde dit najaar)

v0lv0freak;115576 schreef : Moet ik ze voor de sedan ook even opmeten?

ik heb hier een sedan staan een paar kilometer verderop:D ik kan dus in principe alles opmeten, 3,4 en 5 deurs:)

v0lv0freak;115576 schreef : je zult niet aan het geregel ontkomen Anjo, aangezien jij bij Terberg werkt en wij niet :D

een stel dozen inkopen of op maat knippen en vervolgens een geheel doorspelen dat komt wel goed, maar ik heb geen zin om jaar in jaar uit elke week setjes te knippen en op te sturen....

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
07-08-2009 14:14 #792722 door Mark Smeets

AvdAkker;115578 schreef : een stel dozen inkopen of op maat knippen en vervolgens een geheel doorspelen dat komt wel goed, maar ik heb geen zin om jaar in jaar uit elke week setjes te knippen en op te sturen....

Kan ik me voorstellen! Het zou mooi zijn als de club (bijvoorbeeld) voor elk type 4 setjes op voorraad in de clubwinkel kon leggen.. Maar volgens mij zijn we nu zo ver nog niet.

Misschien dat Erik via de EVC een mail kan rondsturen naar alle leden? En dan een maximale termijn van 3 weken om te reageren, voor de mensen die op vakantie zijn. Dan ben je er voor een hele poos vanaf en rijdt iedereen weer in een stille auto rond :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-08-2009 14:51 #792727 door V300 register
Kofferbakrubber en motorkaprubber hier zeer welkom...Nieuwe deurrubbers heb ik al.
Ik hoop dat deze actie wat word !

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-08-2009 15:08 #792729 door V300 register
Ben ook geinteresseerd, zeker voor motor- en kofferbakrubbers.
Motorkaprubbers zijn altijd kaduuk want ze zijn net iets te kort
rond de radius gevouwen. Dus graag 20 cm langer maken.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-08-2009 15:13 #792730 door V300 register
Anjo, ik vind het idee van Mark erg goed. Hetzelfde als met de boeken. Je stuurt een mailing rond via de TC of EVC, waarin je uitlegt hoe en wat. Vervolgens kan iedereen (ook niet-forummende leden!) inschrijven op een setje + van tevoren betalen op een clubrekening. Daarna kun je de benodigde meters inkopen en in 1x rondsturen, of door iemand rond laten sturen.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC