[1e ronde gesloten] Groupbuy Deurrubbers (tweede ronde dit najaar)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-08-2009 16:52 #795117
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic [1e ronde gesloten] Groupbuy Deurrubbers (tweede ronde dit najaar)
ik ga donderdag na het avondeten de meters tellen; komt er als ik de lijst af heb nog een bestelling binnen dan schrijf ik hem er evt nog wel bij; denk dat er tot 0:00 nog wel besteld kan worden maar dat heb ik liever niet! echte laatbestellers krijgen een mail terug dat ze opgeschreven zijn voor de volgende ronde (samen met de volvoice)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-08-2009 10:33 #795217
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic [1e ronde gesloten] Groupbuy Deurrubbers (tweede ronde dit najaar)
Ik probeer het vanavond volledig te doen hoor Anjo, was maar een grapje!
Ik weet al ongeveer wat ik nodig heb en mocht ik iets ontbreken, dan is dat voor de volgende ronde! Zo simpel is dat!
Ik weet al ongeveer wat ik nodig heb en mocht ik iets ontbreken, dan is dat voor de volgende ronde! Zo simpel is dat!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-08-2009 12:48 #795232
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic [1e ronde gesloten] Groupbuy Deurrubbers (tweede ronde dit najaar)
hmm; zat vanmorgen een boos mailtje in m'n postvak van erik gekregen (niet van erik zelf maar doorgestuurd)
ik wil bij deze benadrukken dat dit een priv? actie is; waarbij enkel de clubwinkel voor distributie zorgt omdat ik dat gedeelte (en de tijd die daarbij hoort) niet voor mijn rekening wil nemen.
mocht de boze mailer dit lezen en nog steeds hoog in z'n maag zitten over dat boek, dan is mij dat ook prima.
ik wil bij deze benadrukken dat dit een priv? actie is; waarbij enkel de clubwinkel voor distributie zorgt omdat ik dat gedeelte (en de tijd die daarbij hoort) niet voor mijn rekening wil nemen.
mocht de boze mailer dit lezen en nog steeds hoog in z'n maag zitten over dat boek, dan is mij dat ook prima.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-08-2009 16:16 #795249
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic [1e ronde gesloten] Groupbuy Deurrubbers (tweede ronde dit najaar)
in plaats van dat ie gewoon MIJ mailt over dat fucking boek waarvan hij nog altijd de verzendkosten niet betaald heeft??!
bijvoorbeeld een reply op een van de plusminus 10 mails die ik daarover rondgestuurd heb :S
bijvoorbeeld een reply op een van de plusminus 10 mails die ik daarover rondgestuurd heb :S
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-08-2009 18:38 #795260
door Anjo van den Akker
ja idd; dat maakt het ook erg lastig, ik heb overigens dat mailtje gelijk naar jou doorgestuurd maar dat had je vast al gezien.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-08-2009 19:28 #795265
door V300 register
Als TPG meewerkt heeft ie het morgen in huis.
Heb er een briefje bijgedaan met info over de verzending.
Heb er een briefje bijgedaan met info over de verzending.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-08-2009 12:56 #795465
door Anjo van den Akker
zo, bestelling is gemaakt. in totaal heb ik 400 meter deurrubber en 200 meter kofferbak/deur rubber besteld; dit ivm uitkomen van de maten op 50 meter rollen.. de rest (ong 50 meter) gaat terug het magazijn in.
zag trouwens ook dat ik een catastrofale meetfout gemaakt had mbt het motorruimterubber, dit heb ik op een of andere duistere manier naar beneden afgerond.. voor de door Francois voorgestelde methode moet dat rubber 1,70m lang zijn en dat is ook de lengte waarop het geleverd word, prijs blijft hetzelfde heb ik al geregeld.
dit weekend hoop ik iedereen een mail gestuurd te hebben met daarin de informatie over de betaling.
bij deze is deze groupbuy bestelronde gesloten; iedereen die nu nog mailt wordt bij de volgende ronde bijgeschreven (via de volvoice). ik zou het op prijs stellen als een moderator iets dergelijks van de topictitel maakt.
zag trouwens ook dat ik een catastrofale meetfout gemaakt had mbt het motorruimterubber, dit heb ik op een of andere duistere manier naar beneden afgerond.. voor de door Francois voorgestelde methode moet dat rubber 1,70m lang zijn en dat is ook de lengte waarop het geleverd word, prijs blijft hetzelfde heb ik al geregeld.
dit weekend hoop ik iedereen een mail gestuurd te hebben met daarin de informatie over de betaling.
bij deze is deze groupbuy bestelronde gesloten; iedereen die nu nog mailt wordt bij de volgende ronde bijgeschreven (via de volvoice). ik zou het op prijs stellen als een moderator iets dergelijks van de topictitel maakt.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-08-2009 13:12 #795467
door V300 register
Zoiets?

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-08-2009 15:04 #795470
door Anjo van den Akker
ja prima, dankjewel:)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-08-2009 16:16 #795479
door Anjo van den Akker
de eerste 5 mails zijn weg, straks de rest..
Moderators: Mark Smeets