[1e ronde gesloten] Groupbuy Deurrubbers (tweede ronde dit najaar)

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-10-2009 11:10 #802778 door 16673-dummy

Erik;123582 schreef : Zijn alle rubbers nu verzonden en betaald?? of moet er nog wat op de VKB verkocht worden.

Voor de tweede ronde: Op de VKB zou een lijst van inschrijving met handtekening en aanbetaling kunnen liggen. Ook voor andere artikelen. Bij voldoende deelname kan er besteld worden. Denk aan de deurportiergreeprubbers oid.

Dan moeten er wel portiergreeprubbers zijn :)

Verder is alles inmiddels (gelukkig) betaald.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-10-2009 14:57 #802787 door V300 register

AvdAkker;123361 schreef : als het echt overdreven hard gaat (je hebt een 5 deurs dus de deurtjes zijn nog wat korter als de mijne ook:D) zou je eventueel alle deurvangers wat naar buiten kunnen stellen en dat na enkele weken weer naar de originele positie brengen.

Ik zal het weekend eens kijken hoe het nu is, na een week dichtzitten.
Dank voor de tip, had je mail er ook over gehad. Zal zaterdag eens kijken.
Moet wel voorzichting open doen, anders heb ik het portier in m'n ****** hangen. Springt nogal hard open :D

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-10-2009 16:46 #802789 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic [1e ronde gesloten] Groupbuy Deurrubbers (tweede ronde dit najaar)

Erik;123589 schreef : Reden hoor ik later wel, zodat ik ook begrijp waarom dit niet een goed idee is?

de grote administratieve klerezooi dat er bij een inkoop als deze komt is de reden. dat was nu al aardig veel werk maar als ik straks ook nog eens met aanbetalingen moet werken, potentieel onleesbare handschriften etc dan wordt het onderhand onmogelijk om het net zo goed op te zetten als deze eerste ronde.

het enige verbeterpunt nav deze actie is het verzenden maar daar heb ik ook al wat op bedacht.

ik zit er echt niet op te wachten om er nog meer (onnodig) werk van te maken; ik heb oa door deze actie het taxatiegebeuren ook op een bijzonder laag pitje moeten zetten, mijn vrije tijd houd ook een keertje op..

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC