[1e ronde gesloten] Groupbuy Deurrubbers (tweede ronde dit najaar)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
laat ik dan vanavond eerst even de maten opnemen, er de prijskaartjes aan hangen en het overlegje bij Terberg plegen voordat er verdere stappen ondernomen worden, er moet wel "toestemming" van de leverancier zijn uiteraard!Ben340DL;115586 schreef : Ik hoop dat deze actie wat word !
dat klopt, maar het kan zijn dat die extra lengte de "zitting" van de motorkap verkloot, ik zal vanavond een verlengd exemplaar op m'n rode monteren en kijken hoe de motorkap zit dan weten we dat ook gelijk.Fran?ois;115588 schreef : Motorkaprubbers zijn altijd kaduuk want ze zijn net iets te kort
rond de radius gevouwen. Dus graag 20 cm langer maken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Maar miscchien kan het bij Terberg goedkoper uiteraard want die zullen meer verbruiken.
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ach we hebben nog even de tijd:D
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Wel wil ik even wijzen op het fenomeen Clubwinkel: ondanks het ontelbare aantal pogingen tot contact met de huidige maar al wel afgetreden clubwinkelbeheerder, is de clubwinkel hier nog steeds niet. Door vakantie hopen we over een week of twee de zoveelste poging te kunnen ondernemen.
Dus voordat iedereen denkt "De clubwinkel regelt het wel"; reken er de komende paar weken nog even niet op.
Echter wil ik ook graag een setje voor een vijfdeurs

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Wij hebben ook niet alle tijd van de wereld. Als Jean-Luc weer terug is, is er weer wat overleg.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ook de nieuwe clubwinkel is akkoord voor de distributie van de rubbers, aangezien er in dit topic al best wat interesse is wil ik het volgende voorstellen;
sluitingsdatum groupbuy donderdag 27 augustus, dan kan ik vrijdag gelijk de bestelling doen; bij meer als 10 auto's vrees ik dat de magazijnvoorraad van terberg niet strekkend is omdat we per terminal slechts een meter van elk soorrt gebruiken..
vervolgens de leveringsperiode, ik verwacht dat dit max 2 weken gaat duren en dan zitten we op 12 september, ik zal bij die datum dat weekend er persoonlijk voor zorgen dat de rubbers bij de clubwinkel afgeleverd worden om van daaruit gedistributeerd te worden, is de leveringsperiode korter dan spreekt voor zich dat ik de rubbers eerder bij de clubwinkel aflever.
de leveringsduur is echter een verwachting, het kan ook langer duren en dat laat ik dan zsm weten.
van daaruit de distributie, afhankelijk van de drukte zal dat ook nog eventjes duren maar dat is pas in te schatten als we een hoeveelheid hebben..
ok, ik zal jullie niet langer in spanning houden, hier zijn de prijzen:
prijzen clubleden:
recht rubber (kofferbakrand en motorruimterand).
haaks rubber (deurrubbers).
de maten, iets naar boven afgerond voor knipfoutjes e.d.:
de haakse rubbers:
voorportier 3 deurs: 3,75meter.
voorportier 4/5 deurs: 3,40meter.
achterportier 4/5 deurs: 3,1meter.
de rechte rubbers:
hatchback koffer 3,9meter.
sedan koffer 3,4meter.
motorruimte 1,5meter.
verdere instructies voor clubleden gaan via mail; niet clubleden krijgen in dit topic de kans om met mij contact op te nemen om op de lijst te komen, daarnaast zal ik nadat de mailing rondgegaan is een advertentie plaatsen met verwijzing naar dit topic.
voor de niet-clubleden die zich willen opgeven; stuur mij een mailtje met welke rubbers je wilt en voor welk type auto (3,4 of 5 deurs), dit kan op dit adres: [groupbuy gesloten]. nl << wel even aan elkaar plakken uiteraard!
clubleden wil ik vriendelijk verzoeken te wachten op de mailing!!
kan een moderator dit topic even van titel wijzigen:
Groupbuy Deurrubbers; sluitingsdatum 27 augustus!
en nogmaals; de pasvorm is NIET zoals een origineel deurrubber maar is iets groter; de deuren moet je daarom in de begin periode lichtjes dicht gooien en de achterklep moet ook een zetje hebben om goed in het slot te vallen, je dient hierbij voorzichtig te zijn, toen ik een jaar geleden het kofferbakrubber van m'n rode 340 hatch vervangen heb, duwde ik een aantal keer de achterklep met m'n handen op de klep in het slot, met lelijke deuken bovenop de klep tot gevolg; als je terwijl de klep naar beneden valt een zetje mee geeft en voor hij in het slot valt los laat is er niets aan de hand! als er een glt spoiler op zit zul je hier nog minder last van hebben.
het rubber doet echter wel prima zijn werk; geen windgeruis en geen vochtpenetratie of nat interieur na het autowassen en dat is waarom ik het geschikt acht om anderen van mee te laten genieten, op mijn auto zitten ze al!
ben je toch niet tevreden over de pasvorm van de rubbers dan verzoek ik je direct met mij contact op te nemen.
na een tijdje "went" het rubber en gaan de deuren weer normaal dicht, het rubber dien je voordat de deur/klep voor de eerste keer dicht gooit in te smeren met vaseline of een dergelijk product om voor het rubber een lange levensduur te garanderen.
op maat knippen van het rubber doe je door eerst het mosrubber tot de met staal versterkte bevestigingsband in 1x door te knippen met een scherpe zijkniptang vervolgens knip je de bevestigingsband door, het kan hierbij gebeuren dat je op de bewapening stuit, zodra je de bevestigingsband ingeknipt hebt kun je het rubber losscheuren, vervolgens kun je het stukje bewapening met de punt van de zijkniptang uit het rubber wippen. knip het rubber pas op maat als je het rubber verder volledig over het object heb zitten zodat je maatvoering bij netjes knippen altijd klopt!
na de sluitingsdatum 27 augustus zorg ik eerst ervoor dat de meters besteld worden; als de bestelling geplaatst is wordt de mail met betalingsinstructies rondgestuurd, je krijgt dan 14 dagen de tijd voor betaling, geen betaling = geen rubber!!!
ik bedenk me nu net dat de 3deurs versies ook wel eens klapraampjes hebben, ik zal morgen even kijken of het deurrubber daarbij past en de maten + prijzen dan toevoegen aan bovenstaande lijst
[mod]prijzen en contact gegevens verwijderd i.v.m nog steeds binnenkomen van bestellingen[/mod]
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Tegen de winter graag wat tips: hoe deze rubbers goed te houden?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
insmeren met vaseline, that's all!Erik;116103 schreef : Tegen de winter graag wat tips: hoe deze rubbers goed te houden?