Het grote Politiek Topic
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
FP146;145111 schreef : Ik vond het niet slecht. Ik snap niet wat die mensen toch in Rutten zien. Tuurlijk, hij is zelfverzekerd. Maar hij zit er altijd doorheen te ouwehoeren, is verschrikkelijk snel op zijn teentjes getrapt en herhaal heel veel. Ook vond ik Balkenende ergs matig presteren vanavond. Die vent kan gewoon g??n antwoorden geven op vragen, hij draait overal omheen.
Ook ik kwam met de Stemwijzer uit bij de PVV, maar ik ga hier zeker neit op stemmen. Stemmen op de PVV is een weggegooide stem. Want wat gaat er gebeuren als hij de grootste is? Er is geen kabinet te maken, hoor! Geen partij wilt met Wilders zitten, de nationale veiligheid is te betwijfelen, het land gaat dicht en op internationaal vlak zal ons aanzicht stevig afnemen. Leuk hoor, als de PVV zo hoog eindigt in mijn lijst, en ik ben het ZEKER ook wel met punten van hem eens, maar stemmen op hem? Ho maar.
Ik denk dat mijn keuze uitgaat naar D66, zo niet, dan neig ik naar Nieuw Nederland of de SP...
Dat vond ik gisteren dus ook, die man kan volgens mij geen commentaar hebben. Zo'n beetje 10-15min voor het einde vond ik de kwaliteit wel instorten van het debat. Men zat alleen nog op elkaar te fitten en dat persoonlijk intervieuw met Balkende kon je ook om huilen, dat die man 3x het land heeft mogen leiden...
Op PVV stemmen lijkt mij ook een verloren stem ook al ben ik het wel eens met een aantal punten van hun programma. Alleen noem me is 1 partij (behalve TONL) die graag met de PVV wil regeren?
BTW: Ik heb net ff voor de gein deze stemwijzer gedaan en WTF hier komt ook PVV uit :wtf2:, maar is het nou omdat ik Grolsch drink, Volvo rij of vanwege m'n Bastogne koekjes?
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Vanwege twijfel heb ik de stemwijzer gedaan en daar kwam een resultaat uit waar ik blij mee was omdat precies die partij er uit kwam waar ik al over twijfelde, het word Groen links deze stem ronde.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-