Het grote Politiek Topic

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-05-2010 01:14 #833229 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote Politiek Topic
Ik ga zeker VVD stemmen, en wel op Neelie Smit-Kroes. Het is te hopen dat deze ijzeren dame 4 jaartjes premier mag worden om dit land uit het slop te trekken en na 3 kabinetten Balkenende eindelijk eens gaat gebeuren wat ons jarenlang beloofd wordt ! Mark Rutten kan dan ook nog even mooi meelopen langs de zijlijn om wat ervaring op te doen... PVV Frontman Geert Wilders maakt er een gave van om overal de (moslim)immigranten de schuld van te geven, net zoals een zeker persoon in 1939 in Duitsland. In mijn ogen een gevaarlijk figuur die ons land alleen maar meer schade toe gaat brengen dan hij goeds kan doen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-05-2010 03:10 #833230 door V300 register
Vooralsnog is Neelie niet verkiesbaar.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-05-2010 04:30 #833231 door V300 register
Misschien niet verkiesbaar, maar iedereen weet dat straks de grote zus van Rutten uit Brussel het klusje gaat klaren...Ze is de laatste tijd wel heel prominent aanwezig.

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2010 07:56 #833233 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Het grote Politiek Topic

FP146;145111 schreef : Ik vond het niet slecht. Ik snap niet wat die mensen toch in Rutten zien. Tuurlijk, hij is zelfverzekerd. Maar hij zit er altijd doorheen te ouwehoeren, is verschrikkelijk snel op zijn teentjes getrapt en herhaal heel veel. Ook vond ik Balkenende ergs matig presteren vanavond. Die vent kan gewoon g??n antwoorden geven op vragen, hij draait overal omheen.

Ook ik kwam met de Stemwijzer uit bij de PVV, maar ik ga hier zeker neit op stemmen. Stemmen op de PVV is een weggegooide stem. Want wat gaat er gebeuren als hij de grootste is? Er is geen kabinet te maken, hoor! Geen partij wilt met Wilders zitten, de nationale veiligheid is te betwijfelen, het land gaat dicht en op internationaal vlak zal ons aanzicht stevig afnemen. Leuk hoor, als de PVV zo hoog eindigt in mijn lijst, en ik ben het ZEKER ook wel met punten van hem eens, maar stemmen op hem? Ho maar.

Ik denk dat mijn keuze uitgaat naar D66, zo niet, dan neig ik naar Nieuw Nederland of de SP...

Dat vond ik gisteren dus ook, die man kan volgens mij geen commentaar hebben. Zo'n beetje 10-15min voor het einde vond ik de kwaliteit wel instorten van het debat. Men zat alleen nog op elkaar te fitten en dat persoonlijk intervieuw met Balkende kon je ook om huilen, dat die man 3x het land heeft mogen leiden...

Op PVV stemmen lijkt mij ook een verloren stem ook al ben ik het wel eens met een aantal punten van hun programma. Alleen noem me is 1 partij (behalve TONL) die graag met de PVV wil regeren?

BTW: Ik heb net ff voor de gein deze stemwijzer gedaan en WTF hier komt ook PVV uit :wtf2:, maar is het nou omdat ik Grolsch drink, Volvo rij of vanwege m'n Bastogne koekjes?

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
27-05-2010 08:06 #833237 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Het grote Politiek Topic
Hahahaha nou, hier nog ??n die van de Grolsch, Volvo en bastogne/speculaas koekjes is, maar ga van mijn langzalzeleven niet stemmen op de PVV....alleen het idee al...Brrr.

Vanwege twijfel heb ik de stemwijzer gedaan en daar kwam een resultaat uit waar ik blij mee was omdat precies die partij er uit kwam waar ik al over twijfelde, het word Groen links deze stem ronde.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-05-2010 08:16 #833238 door V300 register
Huh. Neelie heeft toch al in een speciaal belegde persconferentie aangegeven geen premier te willen worden?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-05-2010 08:38 #833244 door V300 register
Bij het premiersdebat is op de man af aan Rutten gevraagd als hij premier ging worden zijn positie ook nog ingenomen kon worden door Neelie. Hier was geen duidelijk antwoord over, en hij sloot het zeker niet uit. Dit geeft me te denken...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-05-2010 09:54 #833246 door V300 register
Het wordt onderhand een keer tijd dat er een vrouwelijke premier komt. Zelfs Pakistan heeft al een vrouwelijke premier gehad. Sowieso al heel wat Islamitische landen die wat dat betreft verder zijn dan Nederland.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-05-2010 10:04 #833247 door V300 register
Het wordt onderhand een keer tijd dat er een competente premier komt. Of dat toevallig een vrouw is of niet maakt me echt geen hol uit.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-05-2010 11:55 #833259 door V300 register
BrandVoting: ik ook PVV :+

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC