Het grote Politiek Topic

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-05-2010 17:16 #630246 door V300 register
Het grote Politiek Topic is gemaakt door V300 register
[mod]Omdat we ons niet kunnen weerhouden om onze politieke voorkeur te uiten (vaak in de verkeerde topics) heb ik dit topic ervoor aangemaakt. Ondanks dat het in het caf? staat zal er hier w?l actief gemodereerd worden omdat zulke discussies soms verzanden in persoonlijke aanvallen...[/mod]
Hel en verdoemenis over NL! Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

[youtube]UEjNvX6ppas[/youtube]

Dit is toch echt lachwekkend jongens, kom op.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-05-2010 17:55 #829490 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote Politiek Topic
Inderdaad wel een beetje heel slecht en zwaar lachwekkend in elkaar gezet. Maar geef toe, ze heeft daar wel een punt.............als ze dat alles kan verbeteren, heeft ze mijn stem.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
11-05-2010 18:12 #829281 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Het grote Politiek Topic
Het grote Politiek Topic

Haar punten zijn opzicht niet slecht, ze kwam ook als 3de uit de stemwijzer voor mij, maar ik zou nooit op haar stemmen. Veel te veel gedoe in het verleden en ondertussen veel te klein om nog maar iets te betekenen...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-05-2010 18:33 #829285 door V300 register
Bij mij stond ze helemaal onderaan, onder VVD en PVV :D

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
11-05-2010 18:46 #829288 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Het grote Politiek Topic
PVV was hoogste bij mij (:)) en gek genoeg CDA 2de?

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-05-2010 19:03 #829292 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Het grote Politiek Topic
Ik stem op de partij waar ik al jaren op stem en dit soort onzinpartijen stem ik niet op

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-05-2010 19:09 #829293 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Het grote Politiek Topic
Ok?, dat was dus wel onverwacht PVV staat nr1 bij mij op de Stemwijzer :S

Ik ga maar voor de 2de denk ik, want ik spring nog liever in de plomp dan op Geertje stemmen.

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-05-2010 20:17 #829299 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Het grote Politiek Topic
De SP staat bij mij bovenaan en daarna PVV, volgens mij saborteert de PVV de kiewijzer

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-05-2010 13:30 #829382 door V300 register

elpee;143513 schreef : Ik stem op de partij waar ik al jaren op stem en dit soort onzinpartijen stem ik niet op

ZwerverRoodbaard;143514 schreef : Ok?, dat was dus wel onverwacht PVV staat nr1 bij mij op de Stemwijzer :S

Ik ga maar voor de 2de denk ik, want ik spring nog liever in de plomp dan op Geertje stemmen.

elpee;143520 schreef : De SP staat bij mij bovenaan en daarna PVV, volgens mij saborteert de PVV de kiewijzer

Ik hoor deze reacties vaak. Hieruit blijkt dat de media de grootste macht is in Nederland en niet de politiek.
Meeste mensen willen niks van Wilders hebben omdat zij alleen maar weten wat er door de media verteld wordt. De media schildert Wilders rechts af, dus iedereen gelooft dat.
Ik geloof een kieswijzer meer dan de media. Simpelweg omdat een kieswijzer beter controleerbaar is en blijkt dat deze minder informatie achterhoudt.

Even voor de goede orde: Ik heb ook diverse kieswijzers geraadpleegt. Ik kwam echter totaal niet op de PVV uit ;)

Daarbij moet ik ook eerlijk zeggen dat ik Rita Verdonk een kans gun. Neem van mij aan dat ze te weinig macht heeft om veel te veranderen (en te verkloten) maar je MOET zulke mensen een keer een kans geven om zich te bewijzen anders zullen we vastgeroest blijven zitten in een conservatieve regering. Iedereen hoor je maar klagen, maar als er een keer een gewaagde keuze moet worden gemaakt, krabbelt de meerderheid terug.
Ik heb nog altijd de indruk dat 90% van de kiezers alleen maar terug kijkt naar het verleden en wat daar voor fouten zijn begaan. Maar er wordt niet naar voren gekeken in de toekomst wat er nog MOET WORDEN gedaan........

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-05-2010 14:19 #829386 door V300 register
Jammer dat kennelijk de enige alternatieven komen van schreeuwers die alleen maar met simplistische analyses komen. Weet je nog Van Kooten en de Bie met: geen gezeik, iedereen rijk en samen voor ons eigen? De tegenpartij dreigde vlak voor de verkiezingen met een aantal zetels in de kamer te komen, dus werd toen snel ontbonden. Kennelijk hadden duizenden mensen niet in de gaten dat het om een geintje ging. Zoek maar eens op youtube dat filmpje over waar verschillende bevolkingsgroepen moesten wonen. O.a. de Turken in Friesland, met een groot hek er omheen. Na 30 jaar hebben die filmpjes nog niets aan actualiteit verloren.

Mijns inziens is er in Nederland een gebrek aan echte staatsmannen. Personen (ook vrouwen) die verstand van staatsrecht hebben en zich niet zoals o.a. Wilders bedienen van valse beloftes. Helaas is 'het volk' te dom om dat te doorzien en om te weten hoe ons politieke bestel werkt, laat staan wat weten van de historie en het ontstaan van ons systeem.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC