Het grote Politiek Topic
- V300 register
- Verbannen
-
En dus is inderdaad:als je een Nederlander bent, ben je een Nederlander.
veel vaker kan je Cohen helaas niet quoten, zo slecht was hetde grondwet bij Wilders in verkeerde handen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Maar...moet de overheid ook openbaar zijn over nog niet aanvaard beleid vraag ik me dan af. Is geen vanzelfsprekendheid ivm kans op 'propaganda' en kans op onnodig veel discussies met publiek (geef mensen de kans te klagen en ze gaan buiten proportioneel klagen). Openbaarheid is dus niet perse/altijd wenselijk.
Standaard publiceren van overheidsinformatie gebeurt al, ook niet aanvaard beleid (als in alle standpunten tegen elkaar afzetten en de plannen die nog besproken moeten worden).
Afijn, weer een raakvlak met m'n studie gevonden :+
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Wat een stelletje kleuters die Cohen, Wilders en Rutten. Balkenende houd een spreekbeurt en Pechtold staat er ook nog is bij.
- V300 register
- Verbannen
-
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Ik blijf ze wel volgen want het word me zo wel duidelijker wie niet mijn stem krijgen.
- V300 register
- Verbannen
-
Ook ik kwam met de Stemwijzer uit bij de PVV, maar ik ga hier zeker neit op stemmen. Stemmen op de PVV is een weggegooide stem. Want wat gaat er gebeuren als hij de grootste is? Er is geen kabinet te maken, hoor! Geen partij wilt met Wilders zitten, de nationale veiligheid is te betwijfelen, het land gaat dicht en op internationaal vlak zal ons aanzicht stevig afnemen. Leuk hoor, als de PVV zo hoog eindigt in mijn lijst, en ik ben het ZEKER ook wel met punten van hem eens, maar stemmen op hem? Ho maar.
Ik denk dat mijn keuze uitgaat naar D66, zo niet, dan neig ik naar Nieuw Nederland of de SP...