Het grote Politiek Topic
- V300 register
- Verbannen
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Er bestaan voor studenten relatief weinig risico's aan het volgen van een hogere opleiding, en de onderwijsinstellingen kunnen ook op vrijwel onvoorwaardelijke steun rekenen van de schatkist. Tja zo krijg je dus een InHolland.
En de MBO-studenten? Die krijgen geen OV-kaart of stufi (want vaak nog geen 18) en worden lekker vergeten door Den Haag, want morsige automonteurs zijn niet sexy.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Markvictor;157386 schreef : En mensen met functiebeperkingen? DIe lopen al gau 2 jaar uit, dus die mogen dan als nog het laaste jaar betalen en alles terug betalen...
Daar zijn meer dan genoeg voorzieningen voor. Waar ik studeer hoor ik niemand met een beperking klagen. En dan nog; ook als ze studievertraging oplopen, hebben ze nog genoeg tijd.
Een tweede studie doen is inderdaad een verrijking voor je leven, maar moet dat (grotendeels) betaald worden door de overheid? Vind ik niet. Een tweede studie is een luxe en het is fantastisch als je je dat kunt veroorloven, maar ik vind het onnodig om dat op kosten van de overheid te doen.
- V300 register
- Verbannen
-

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Welke dingen dan?

- V300 register
- Verbannen
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Ik weet niet hoe het bij het HBO is, maar dat vind ik een mooie regeling. Motivatie genoeg om de studie vlot en op normale wijze af te ronden.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Wat zijn volgens jou nutteloze acties? Afghanistan of Sudan? Ik vind dat wij in NL een veel te grote militaire pretentie hebben ten opzichte van andere landen.Kevin;157435 schreef : Defensie? Nou behalve die nutteloze acties in het buitenland vind ik daar toch wel een aardig bedrag heen mag!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
kies er dan maar voor om de hele reut af te schaffen ipv er enkel maar mee te pronken.