Het grote Politiek Topic
- V300 register
- Verbannen
-
Ik noem maar voorbeelden, er zit aan zoiets meer haken en ogen aan als je denkt.
Met andere woorden dan beperk je het onderwijs, want als je iets hebt ga je niet meer studeren.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Is dat het belangrijkste? In mijn ogen (bijna) totaal onbelangrijk. Er zijn talloze voorbeelden, en in mijn ogen teveel, van gevallen waarvoor het echt nadelig is. Een tweede studie om je leven te verrijken bijv. wordt voor veel mensen onbetaalbaar, dat zijn zo de geluiden die ik om mij heen hoor op mijn opleiding en geen van allen zijn feestbeesten pur sang, maar serieuze studenten. Ik val gelukkig net buiten de boot in dezen. Het lijkt er ook op alsof het tweeledig wordt: enorme verhoging van collegeld ?n stufi afschaffen, dat is toch echt te gortig hoor.Jos360;157390 schreef : en stof tot nadenken of die studie wel echt geld gaat opleveren later.
- V300 register
- Verbannen
-
En als je met je studie flink geld gaat verdienen kun je ook best wat investeren. Vergeet niet dat een gemiddeld jaar school de overheid al gouw 15.000 euro per student kost die JIJ al niet hoeft te betalen.
- V300 register
- Verbannen
-
Het mag best allemaal een beetje duurder worden, omdat het nu eenmaal moet, maar deze ontwikkelingen vind ik echt te ver gaan en het liefst allemaal, zodra de economie het weer toelaat, zo snel mogelijk weer terugdraaien.
- V300 register
- Verbannen
-
Mislukt. Bedankt V3C forum!punkazz;157381 schreef : Ik voel weer een politieke discussie aankomen......hou je in Steven, hou je in :no_comment:

edit: ik ga even wat verplaatsen naar het politieke threadje.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-

Studies duurder lijkt me een aan de ene kant goed zodat alleen mensen die echt geinteresseerd zijn het geld ervoor over hebben, maar er zijn ook genoeg mensen met een minder dikke portemonnee en die moeten het dan maar doen met een mindere opleiding terwijl die beter kunnen zijn dan die rijke?
Stufi compleet afschaffen lijkt me wat rigoreus, maar ze kunnen wel wat aan de regeling doen zodat fraude gewoon onmogelijk wordt.
Btw, gaat dit topic over de oldtimerregeling en kilometerheffing of over het aankomende kabinet? Wellicht een idee om het ff af te splitsen?
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-