Het grote Politiek Topic
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;147088 schreef : 'k stop d'r maar es mee. 'k draaf ook wel 'n bietje door.
Zoals ik op een ander forum zo graag lees na een felle discussie:
"zo, nu gaan we weer met de autootjes spelen"
:y:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik wilde achter mijn vorige reactie nog plaatsen; politiek drijft de meest hechte autoclub van Nederland uit elkaar. Maar dat is ook weer wat overtrokken :+
- V300 register
- Verbannen
-
Persoonlijk vind ik een beetje discussie prima. Ik ben oprecht blij dat het sinds Fortuin weer om idealisme gaat. Ik probeer respect te hebben voor iemand anders z'n mening, maar ik zal altijd fel zijn tegen een groep mensen die de rechten van anderen probeert in te perken, of hen de eigen levenswijze opdringt. In mijn vriendengroep zijn een aantal poltiek actieve personen. Twee van de SP, 1 D66 en 1 VVD. Ik kan je zeggen dat het er soms stevig aan toe gaat, maar we blijven gewoon vrienden.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Lucluc;147102 schreef : Mark, het is niet mijn bedoeling je te beledigen. Statistisch gezien is Zuid Limburg een arm gebied, dat heeft dus niets met individuen te maken, maar met een te eenzijdige samenstelling van de beroepsbevolking.
Dit is precies wat wij jou proberen duidelijk te maken over een bepaalde groep die overlast veroorzaakt

Overigens merk ik er zelf weinig van (de werkeloosheid die je beschrijft), maar ik geloof het wel, statistische getallen kun je tenslotte niks tegen in brengen (ik kan hooguit naar je bron vragen

- V300 register
- Verbannen
-
Als het aan de Geert Nieland ligt wel.Erik;147006 schreef : Ben ik dan de enige die Groen Links gestemd heeft,....
[YOUTUBE]kl4lVBhGGiI[/YOUTUBE]
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-

- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Waarom de PVV zoveel stemmen heeft ontvangen geef ik puur hun grote bek en de campagne de schuld aan. We blijven allemaal kudde dieren en wie het hardst roept krijgt het voor het zeggen. Gisteren nog wel een filmpje van GeenStijl gezien over de PVV campagne welke JL's mening over de gemiddelde pvv stemmer een beetje ondersteund.
www.dumpert.nl/mediabase/984481/033b26fb...de_pvv_campagne.html
Ach d'r lopen ongetwijfeld ook vage figuren rond bij de andere partijen :+
Qua multi-culti hoor je mij niet klagen daar hebben we geen last van opt platteland. Verhalen hoort men natuurlijk wel, maar ze zullen eens een niet spannende positieve ervaring vertellen.
- V300 register
- Verbannen
-
Overigens ben ik wel van mening dat extreem optreden tegen extremisten wel mag, maar dan wel alle. (Gij zult niet discrimineren :humor: )
Ok, wij hebben onze taak volbracht, er is gestemd. Back to normality. (whatever that may be)
- V300 register
- Verbannen
-
Daar is ie dan, mijn enqu?te over politiek. Er zit een quizje in dus helemaal ?bersaai is hij niet. Hopelijk doe je mee, dat zou me enorm helpen!
www.thesistools.com/web/?id=144968
A.u.b. hier niet corresponderen over de vragen e.d.! Dat be?nvloedt de mensen die nog mee moeten doen. Voor vragen/opmerkingen kun je me pb-en.
- V300 register
- Verbannen
-