Het grote Politiek Topic
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-06-2010 21:53 #834931
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote Politiek Topic
Heb net ook gestemd, persoonlijk vind ik het erg belangrijk. Ik vond het moelijk om te bepalen welke partij precies, maar wist wel zeker welke niet.
Ik geef mijn keuze niet bloot verder :]
Ik geef mijn keuze niet bloot verder :]
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-06-2010 22:15 #834935
door V300 register
LOL @ NOS verkiezingsuitslagprogramma
- Leuk bedacht dat touchscreenshowtje met klungel Mingelen bij wie alles mislukt en moderne man 2.0 Van der Zandt die vloeiend van beeld naar beeld schuift; raar alleen dat hun bewegingen niets van doen hebben met een logische menustructuur, maar alleen maar een signaal zijn voor een soort slideshow
- Verslaggeefster bij TON-partijfeestje heeft als enige de lijsttrekker zelf naast zich, groet Verdonk even en werkt haar daarna subiet uit beeld
- Halsema viert, we spreken 22.10 uur, de overwinning met haar achterban; huh, zijn de stemmen al geteld dan
- Leuk bedacht dat touchscreenshowtje met klungel Mingelen bij wie alles mislukt en moderne man 2.0 Van der Zandt die vloeiend van beeld naar beeld schuift; raar alleen dat hun bewegingen niets van doen hebben met een logische menustructuur, maar alleen maar een signaal zijn voor een soort slideshow
- Verslaggeefster bij TON-partijfeestje heeft als enige de lijsttrekker zelf naast zich, groet Verdonk even en werkt haar daarna subiet uit beeld
- Halsema viert, we spreken 22.10 uur, de overwinning met haar achterban; huh, zijn de stemmen al geteld dan
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-06-2010 22:24 #834937
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Het grote Politiek Topic
Vanochtend vijf voor half acht aanwezig bij het stemburo als tweede mijn stem uitgebracht om half acht. Sjeminee ik kon het formulier niet eens uitvouwen op het tafeltje in het pashokje. Maar toch een cirkeltje gezet bij een lijstduwwer van een partij
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-06-2010 22:34 #834940
door V300 register
Vandaag om 07hr30 gestemd, en op de VVD. Deze partij sluit het meeste aan bij mijn persoonlijke situatie.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
09-06-2010 22:43 #834944
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Het grote Politiek Topic
Balkenende neemt zojuist ontslag!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-06-2010 22:47 #834945
door V300 register
Tsja... taking the fall voor het partijbestuur.
Maar wat ik nou niet snap: as we speak zijn er VIER gemeentes die uitslagen bekend hebben gemaakt. Waarvoor stemt iedereen dan nog? Zullen we gewoon het parlement samenstellen aan de hand van Maurice de Hond? Wel zo makkelijk.
Maar wat ik nou niet snap: as we speak zijn er VIER gemeentes die uitslagen bekend hebben gemaakt. Waarvoor stemt iedereen dan nog? Zullen we gewoon het parlement samenstellen aan de hand van Maurice de Hond? Wel zo makkelijk.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-06-2010 23:21 #834949
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Het grote Politiek Topic
Jah het stemmen met het potlood gaat zeker niet vlot.
PVV dikke winnaar wat ik toch niet had verwacht met de laatste peilingen. Niets is zo veranderlijk als het weer en de mens.
PVV dikke winnaar wat ik toch niet had verwacht met de laatste peilingen. Niets is zo veranderlijk als het weer en de mens.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-06-2010 07:16 #834956
door V300 register
Wat een rare uitslagen... kan niet anders zeggen
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-06-2010 08:59 #834963
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Het grote Politiek Topic
Het verbaasd me dat de PVV toch nog zoveel zetels heeft gehaald. Dat is ze wat mij betreft niet gegund.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-06-2010 09:29 #834965
door V300 register
Het ziet er naar uit dat er een coalitie VVD-PVV-CDA komt. Net 76 zetels en dan maar hopen dat Hero Brinkman niet voortijdig uit de PVV stapt, want dan blijven er maar 75 over, dus geen meerderheid meer. Of ze nemen de godsdienstwaanzinnigen van de SGP en/of CU er nog bij, die vinden elkaar wel met mensen uitsluiten (vrouwen, homo's, ander kleurtje, etc.) Omdat de PVV de tweede partij van de coalitie is, zal Wilders waarschijnlijk minister van buitenlandse zaken worden en natuurlijk vice-premier. We gaan een boeiende tijd tegemoet!
Moderators: Mark Smeets