Het grote Politiek Topic
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Dit is geen "aanval" o.i.d., maar als je je van stemmen onthoudt moet je je ook van kritiek onthouden.
- Mark Smeets
- Moderator
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;146856 schreef : maar als je je van stemmen onthoudt moet je je ook van kritiek onthouden.
Eh, want?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
de ene softie kan alleen maar praten maar voert niets uit, de andere vind de diertjes het belangrijkst, weer een ander de plantjes (voor de afwisseling), dan heb je er een die het geloof beschouwd als h?t element waarmee je een land kunt besturen (ik hoorde die mafkees "jezus onze koning" door de 2e kamer roepen, WTF!!"); dan heb je er nog een die alles met een kleurtje de grens over wilt kicken terwijl de lappenwinkel van het hoofd getrokken wordt en als klap op de vuurpeil heb je nog een of andere nep-burgemeester die de ene belangrijke baan lukraak verlaat om een stoeltje in den haag te krijgen waarbij het lijkt alsof hij het enkel doet voor een flinke bonus bovenop z'n salaris. er zit volgens mij niemand bij die gewoon z'n best wil doen om aan de slag te gaan met de echt belangrijke zaken in het land..
ik snap tot op heden ook nog steeds niet waarom er politieke partijen zijn met een stukje geloof in de titel (ergo christenunie, cda etc); dat je iets gelooft is allemaal prima maar daar bestuur je geen land mee, het meest ironische is de pvda want echt werken hebben die lui nog nooit gedaan:)
- V300 register
- Verbannen
-
Hier hebben we SP gestemd.
- V300 register
- Verbannen
-