Recessie?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-12-2009 13:31 #810098
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Recessie?
Ben ik nog steeds niet, tevreden over de vorige werkgever, er staat nog een flink bedrag open.
Een vriend en ex collega van me rijdt nu met 1.5mm of minder profiel op de achterbanden omdat ie geen geld heeft om ze te vervangen, terwijl er bij hem zelfs nog meer open staat aan km vergoeding... Hij heeft zaterdag dus de bmw van een dijk af weten te krijgen en heeft nu een deuk of wat erbij... (les: basalt blokken veren niet mee)
Het lijkt er op dat ze doorsukkelen ten koste van de werknemers.
Een vriend en ex collega van me rijdt nu met 1.5mm of minder profiel op de achterbanden omdat ie geen geld heeft om ze te vervangen, terwijl er bij hem zelfs nog meer open staat aan km vergoeding... Hij heeft zaterdag dus de bmw van een dijk af weten te krijgen en heeft nu een deuk of wat erbij... (les: basalt blokken veren niet mee)
Het lijkt er op dat ze doorsukkelen ten koste van de werknemers.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-12-2009 13:35 #810100
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Recessie?
Als ik weet dat ik versleten banden heb, ga ik niet het risico opzoeken. Met flink regenweer had hij ook de grip kunnen verliezen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-12-2009 14:52 #810111
door V300 register
*allereerst sterkte Margriet, Jeroen!
Hier een klein positief berichtje tussendoor (if I may).
Wij als autobedrijf zijn in februari uitgebreid met een officieel Mazda dealerschap, verkoop en service. We hebben onze werkplaatsreceptie verplaatst/verbouwd, occasions ingekocht en de showroom helemaal omgeturnd zodat nu ??n gedeelte Mazda is, en een gedeelte Chrysler/Jeep/Dodge en wat occasions.
Het is een lastig jaar geweest, met kleinere marges en hogere kortingen maarrr..
we hebben het jaar afgesloten met zwarte cijfertjes! Toch wel een blij berichtje waard vond ik:)!
Hier een klein positief berichtje tussendoor (if I may).
Wij als autobedrijf zijn in februari uitgebreid met een officieel Mazda dealerschap, verkoop en service. We hebben onze werkplaatsreceptie verplaatst/verbouwd, occasions ingekocht en de showroom helemaal omgeturnd zodat nu ??n gedeelte Mazda is, en een gedeelte Chrysler/Jeep/Dodge en wat occasions.
Het is een lastig jaar geweest, met kleinere marges en hogere kortingen maarrr..
we hebben het jaar afgesloten met zwarte cijfertjes! Toch wel een blij berichtje waard vond ik:)!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-12-2009 15:04 #810112
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Recessie?
Dat is goed nieuws! Jij zit ook niet in de beste branche op dit moment...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-12-2009 17:00 #810135
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-12-2009 22:39 #810169
door V300 register
daar zou ik ook geen 180 meer mee gaan rijden nee.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-12-2009 09:24 #810180
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Recessie?
Komend jaar 1.5% groei voorspelt door CPB. De recessie is over. De huizenmarkt heeft de bodem (bijna) bereikt. Wereldhandel hersteld zich langzaam. Als Dubai en andere megalomane projecten en overeenkomsten (gasproductie rusland) geen roet in het eten gooien dan kunnen we weer hoopvol zijn.
Dus heb vertrouwen en maak alvast je investeringsplan voor je 343/345/340/360. Hiermee stimuleer je jezelf, lokale- , nederlandse en Europese bedrijvigheid. Het effect op de wereldhandel zal verwaarloosbaar zijn.
Dus heb vertrouwen en maak alvast je investeringsplan voor je 343/345/340/360. Hiermee stimuleer je jezelf, lokale- , nederlandse en Europese bedrijvigheid. Het effect op de wereldhandel zal verwaarloosbaar zijn.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-01-2010 23:05 #811192
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Recessie?
Vanavond kreeg ik een leuk telefoontje:
Of ik alsjeblieft nog morgen om 12:00 uur kon langskomen voor een sollicitatiegesprek!
Of ik alsjeblieft nog morgen om 12:00 uur kon langskomen voor een sollicitatiegesprek!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-01-2010 23:06 #811193
door V300 register
Goedzo!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-01-2010 23:07 #811194
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Recessie?
kijk, dat is goed nieuws!
Moderators: Mark Smeets