Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Maurits Cassee;196369 schreef : Als je er vanaf wil is hier nog wel een ge?nteresseerde!
Zoek je nog een chick dan?
:+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Arjen850;196356 schreef : Op wat voor forum ben ik dan nu toch beland?:wtf2::w00t:
Hier kan alles!
Stoelverwarming heb je niet nodig, half leren bekleding (of volleer) is veel handiger :crock:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

Mn broer zei dat een keer voor de grap, nu wil niemand meer op de achterbank zitten:p
- Mark Smeets
- Moderator
-
Joris;196389 schreef : Hahaha..
Mn broer zei dat een keer voor de grap, nu wil niemand meer op de achterbank zitten:p
hahaha dat heb ik nu ook elke keer als ze in de 850 stappen :lol:
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Natuurlijk meteen de les gelezen en midden in de groep gaan staan. Ze hadden geluk dat het 'slechts' de 850 was. Ik vrees als ze dat bij de 760 doen straks dat ik 12 jaar niet meer op het forum aanwezig ben en een gedeelte van die groep nooit meer ergens aanwezig is
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;197495 schreef : dit weekend weer wat meegemaakt, 8 personen met een niet nader te noemen huidskleur kwamen net aanlopen toen ik de auto opende na het stappen. 'Enne, volvo van je pa mee?' Zullen we die eens even poetsen? En zo'n *** kereltje begint met zijn mouw over de motorkap te gaan.
Natuurlijk meteen de les gelezen en midden in de groep gaan staan. Ze hadden geluk dat het 'slechts' de 850 was. Ik vrees als ze dat bij de 760 doen straks dat ik 12 jaar niet meer op het forum aanwezig ben en een gedeelte van die groep nooit meer ergens aanwezig is
Dat moesten ze eens met mijn 850 proberen.......