Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter;197639 schreef : asynchroon of synchroon is maar 1 onderscheid/eigenschap, waarbij het het een is of het ander. Tot zover klopt het. Alleen de dingen die je eraan toevoegt, niet geheel juist.
Dat klopt, als je echt alles gaat bekijken. Maar ik spreek enkel over motoren die in aanmerking komen, en betaalbaar zijn. Dat zijn of asynchone met kortsluitkern, of synchrone met een elektromagneet in de kern (en dus sleepringen en koolborstels voor de voeding). Motoren die een iets andere opbouw hebben bestaan ongetwijfeld, maar zijn vooral duur (en dus niet haalbaar).
Motoren met permanente magneten in de kern zijn denk ik sowieso niet geschikt. Ik meen dat deze tot een 5 kilowatt of zo gebruikt kunnen worden, maar in elk geval geen 40-50 kilowatt (vergelijkbaar vermogen met een benzinemotor in een auto). Deze motoren passen nog goed binnen, maar zijn wel groot... Ten minste, met zo'n ding op de keukentafel past er weinig mee bij'klein' is in dit verband te verstaan als 'past in je huiskamer, of n?g kleiner :humor:'
- V300 register
- Verbannen
-
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
link.marktplaats.nl/547287292
de motorproblemen kunnen niet zoveel voorstellen, al is de k-jet een onding, het blok is solide en voorspelbaar. de 924 na '80 is gegalvansiseerd dus roest zal hij niet hebben. De stoelen zien er prima uit en zijn al bijna dat aanschafbedrag waard...
je moet wel 10 jaar APK-achterstand inhalen, maarja. ik ben bang dat hij anders naar de sloop gaat. pfffff, ik wil dat ding redden, maar echt. dat kan echt echt niet meer. dan moet een andere (300) weg.
- V300 register
- Verbannen
-
powerflux;197696 schreef : kan iemand deze 924 gaan halen en weer de weg op krijgen?
link.marktplaats.nl/547287292
de motorproblemen kunnen niet zoveel voorstellen, al is de k-jet een onding, het blok is solide en voorspelbaar. de 924 na '80 is gegalvansiseerd dus roest zal hij niet hebben. De stoelen zien er prima uit en zijn al bijna dat aanschafbedrag waard...
je moet wel 10 jaar APK-achterstand inhalen, maarja. ik ben bang dat hij anders naar de sloop gaat. pfffff, ik wil dat ding redden, maar echt. dat kan echt echt niet meer. dan moet een andere (300) weg.
Geen probleem, reken maar af met die beste man, haal ik hem op en zal hem redden:D
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
[youtube]m9X09ixYcSw[/youtube]
Lijkt me wel een tof programma, en niet alleen om de Volvootjes.
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-