Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Lucluc;196026 schreef : Wat een glimmert zeg! Als je die bumpers in kleur spuit is het echt een sjieke wagen. En GLT grilletje, want je hebt al zwarte lijsten.
bedankt! De lak is ook in hele goede staat en we zijn er echt aan gehecht. Een erg fijne, simpele auto met veel karakter. Het liefst komen er inderdaad meegespoten bumpers op, maar momenteel zijn ze nog een tijdje grijs omdat de 2ehands bumper met trekhaak dat ook was. Ach, die heb ik pas afgelopen zomer gemonteerd, dus nog tijd zat :+
Ook net bij dafhobby nieuwe deurrubbers besteld, ze suizen op de snelweg. het dakraampje heeft recent nieuwe gehad.
wel is het een beetje het meisjes&webcam-effect, want de andere deur zou ik graag vervangen (roestgaatje bij de spiegel en onder in de hoek) en er zit preventief laswerk aan de dorpel links en serieus laswerk aan de wielkast binnenkant.. Maar van buiten niks te zien. Bovendien gaan we dat dit voorjaar allemaal aanpakken.
Tot op heden nog geen deur kunnen vinden, 218-5 is blijkbaar een lastige kleur.
Maar we maken er het beste van, hij zal nog lang rondzoeven bij ons en een wasbeurt had hij verdiend!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Mooi hoor :y:Bumpers is kleur zou hem inderdaad echt goed doen :yesyes:
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Gaat over de bijvoeging van Ethanol op E95 (5%) en de latere E10 (10%) waarover ik las in de Volvoice
Ik vond daar op een ander auto gerelateerd forum een linkje over welke naar een PDF bestand leid waarin aangegeven word welke auto's geschikt zijn voor de E10 brandstof.
Voor zover ik deze data mag geloven zijn alle Volvo's hiervoor geschikt m.u.v de GDI motoren van Mitshubishi welke in de S40/V40 gebruikt zijn.
Link: www.dat.de/e10liste/e10vertraeglichkeit.pdf
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Wouter76;196052 schreef : Ik wist even niet waar dit neer te zetten, en om er nu een nieuw topic voor te openen...
Gaat over de bijvoeging van Ethanol op E95 (5%) en de latere E10 (10%) waarover ik las in de Volvoice
Ik vond daar op een ander auto gerelateerd forum een linkje over welke naar een PDF bestand leid waarin aangegeven word welke auto's geschikt zijn voor de E10 brandstof.
Voor zover ik deze data mag geloven zijn alle Volvo's hiervoor geschikt m.u.v de GDI motoren van Mitshubishi welke in de S40/V40 gebruikt zijn.
Link: www.dat.de/e10liste/e10vertraeglichkeit.pdf
dit topic lijkt me de beste
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=7547&highlight=ethanol
verder zijn er nog
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=3444&highlight=ethanol
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=6895&highlight=ethanol
en helaas is die lijst verre van compleet. alleen relatief recente auto's staan er (niet) in..
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
had er wel wat meer van verwacht eigenlijk :crazy1:
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-