Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Dan heb ik het goed getroffen... Margriet spot inmiddels actief 3-series mee, en rijdt inmiddels zelf V40 :yesyes:v0lv0freak;151758 schreef : Ik denk dat de meeste vrouwen liever een Opel astra zien dan een 'oude' 300... :confused:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
:lol:setsunakaede;151812 schreef : Voordat je zegt dat je het goed getroffen hebt, moet je eerst toestemming van je vrouw krijgen om volgend jaar WEL op de knoei te zijn natuurlijk, JeroenR. Tot die tijd heb je geen recht van spreken
- V300 register
- Verbannen
-
Hij is wel erg mooi he?Dutchie;151633 schreef : Vandaag heb ik de m'n tijd nuttig besteed door de 360 te poetsen. W?t een verschil, dat had ik al v??l eerder moeten doen!
En wat is er mooier op een gepoetste auto dan dat de regen in mooie druppels op de lak blijft staan! Prachtig, daar kan ik echt van genieten!
Zit er een nieuwe APK op of nog niet?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;151655 schreef : Ik vind 'm eigenlijk ook wel wat goedkoop. Eigenlijk zou ik er best 1000 euro voor kunnen vragen, het is gewoon een goeie auto. Maar ja, ik baal ook van die roest onder de voorruit, en daarom wil ik niet de hoofdprijs vragen. Voor minder dan 800 euro gaat ie ook niet weg trouwens.
Vraagprijs op 1000 zetten en als er geklaagd wordt over de roest, zakken tot +- 800. Zo hou je onderhandelingsruimte en wie weet krijg je er zelfs wel 850 of 900 voor. (en prutsers die 500 bieden hou je toch) Altijd meer vragen dan je bodemprijs. (Mensen onderhandelen toch)