Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Niels;151911 schreef : Neem nou DEZE VERKEERSSITUATIE . Ik kwam hier vanmiddag langs tijdens motorrijles en je kent de regel, zegt de instructeur niets dan ga je rechtdoor of volg je de doorgaande rijrichting. Ik ben een hoop gekke constructies tegengekomen maar hier had ik even de tijd nodig om te zien wat er van me verlangd werd...
Bekende, zo'n constructie heb je in Enschede ook. Er wordt dan verlangt dat je de zijweg ervoor in rijdt. (en dus op tijd het bord aan het einde ziet en daarmee bewijst dat je niet kippig bent
) In enschede heb ik ze heel vaak in de ankers zien gaan bij de rijlessen. Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Er was laatst nog een voorbeeld op TV Nederland (of hoe heet dat programma met allemaal stukjes van de Regio stations?) met een verkeerssituatie waar je niet links, rechts, rechtdoor of je mocht omdraaien
- V300 register
- Verbannen
-
Regio NED.ZwerverRoodbaard;151985 schreef : De gemeente/provincie bepalen welke borden er komen en dat zorgt af en toe wel is voor een rare verkeerssituatie.
Er was laatst nog een voorbeeld op TV Nederland (of hoe heet dat programma met allemaal stukjes van de Regio stations?) met een verkeerssituatie waar je niet links, rechts, rechtdoor of je mocht omdraaien
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
huysmans;151976 schreef : Bekende, zo'n constructie heb je in Enschede ook. Er wordt dan verlangt dat je de zijweg ervoor in rijdt. (en dus op tijd het bord aan het einde ziet en daarmee bewijst dat je niet kippig bent
) In enschede heb ik ze heel vaak in de ankers zien gaan bij de rijlessen.
In enschede is mijn rij instructeur wel eens vol in de ankers gegaan, omdat ik een bord niet zag, tussen de wirwar van borden.
- V300 register
- Verbannen
-
ik zit al een hele poos te klooien met het stukje script op de site wat er voor moet zorgen dat de redactie en secretaris netjes hun documenten kunnen uploaden. ooit heeft dit gewerkt, maar na 1 of 2 server verhuizingen met bijbehorend gewijzigde "omgevingsvariabelen" werkt het totaal niet meer. Ook niet na 3000 aanpassingen.. sakkers!
Echt stom, want ik weet zeker dat het op een of andere manier moet kunnen (je kunt immers op het forum ook bijlages uploaden!)
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
de locatie van het tijdelijke bestand, en de bestemming, lijken beide OK te zijn maar hij geeft toch steeds FALSE terug ... (en het bestand verschijnt ook niet op de server, dus dat klopt dan in ieder geval nog)
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ben inmiddels erachter gekomen dat de oorzaak in beveiligings restricties gezocht moet worden. krijg zelfs met chmod 777 op de map waar de bestanden naartoe moeten nog errors. "Safe mode restriction in effect;" terwijl safe mode uit staat???? nou ja ik zie morgen wel verder