Thread zonder onderwerp :D
- Mark Smeets
- Moderator
-
Bodejodel;151700 schreef : Hahaha, wat een instelling... Dan wordt je een eenzame verzamelaar vrees ik... :yesyes:
Ik zou mijn auto direct wegdoen als ik daarmee mijn vrouw mag houden!
Ik zou niet weten waarom? Zolang je er in het dagelijks leven niks voor hoeft te laten, waarom zou je dan niet een stuk of 20 auto's erop na houden, in een mooie hal zoals the Swedisch collection? yeehaa!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Kijk, daar komen de compromissen al...v0lv0freak;151734 schreef : Zolang je er in het dagelijks leven niks voor hoeft te laten

Dat is al heel wat anders dan:
Ik denk dat de eerste vrouw die zich niet bemoeit met de hobby van haar man/vriend of de tijd die hij daaraan besteedt nog geboren moet worden... :+ Vandaar dat ik verwacht dat je met die instelling een eenzame verzamelaar wordt. (Tenzij je zo rijk wordt dat je je vrouw/vriendin kunt afkopen met geld en cadeaus... :+)v0lv0freak;151671 schreef : ??n ding weet ik toch wel, mijn vrouw bemoeit zich later zeker niet met mijn auto hobby, en anders dan weet ze waar de deur is....
- V300 register
- Verbannen
-
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Btw bij mij hoeft dat ook niet, ik bemoei me toch ook niet met haar breien en borduren :+
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;151738 schreef : Voor de juiste vrouw zou ik zelfs in een Opel gaan rijden.
Je kunt ook overdrijven he :crazy1:
- V300 register
- Verbannen
-
Maar ik ben vrijgezel dus wat weet ik er nou van :+
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Niels;151746 schreef : De juiste vrouw zou niet willen dat je in een Opel rijdt.
Maar ik ben vrijgezel dus wat weet ik er nou van :+
Ik denk dat de meeste vrouwen liever een Opel astra zien dan een 'oude' 300... :confused:
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-