Thread zonder onderwerp :D
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Harry, plaats hier niet meer van die mooie foto's, wil je :f
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;151641 schreef : Ik zou de vraagprijs gewoon verhogen om koopjesjagers wat af te schrikken. Ik vind hem nu vrij voordelig geprijsd voor de door jouw omschreven conditie. Echte liefhebbers/ge?nteresseerden komen toch wel kijken denk ik.
Ik vind 'm eigenlijk ook wel wat goedkoop. Eigenlijk zou ik er best 1000 euro voor kunnen vragen, het is gewoon een goeie auto. Maar ja, ik baal ook van die roest onder de voorruit, en daarom wil ik niet de hoofdprijs vragen. Voor minder dan 800 euro gaat ie ook niet weg trouwens. Op Marktplaats hebben nu een paar prutsers 500, 525 en 530 euro geboden, maar die negeer ik gewoon. Echt zo flauw om 5 euro meer te bieden terwijl je de auto nog niet eens gezien hebt... Dieptriest...
Ik twijfel ook elke keer weer of ie wel weg moet...
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Dutchie;151655 schreef : Ik vind 'm eigenlijk ook wel wat goedkoop. Eigenlijk zou ik er best 1000 euro voor kunnen vragen, het is gewoon een goeie auto. Maar ja, ik baal ook van die roest onder de voorruit, en daarom wil ik niet de hoofdprijs vragen. Voor minder dan 800 euro gaat ie ook niet weg trouwens. Op Marktplaats hebben nu een paar prutsers 500, 525 en 530 euro geboden, maar die negeer ik gewoon. Echt zo flauw om 5 euro meer te bieden terwijl je de auto nog niet eens gezien hebt... Dieptriest...
Ik twijfel ook elke keer weer of ie wel weg moet...
Eigenlijk had je hem niet eens op bieden moeten zetten, maar op een vaste prijs en anders T.e.a.b of iets dergelijks.
Tenminste dat doe ik zelf altijd omdat ik ook tureluurs word van die biedingen
Tjah wat zegt je hart zou ik zeggen
- V300 register
- Verbannen
-
Nu heb ik net na een jaar of anderhalf weg geweest te zijn weer een 300 serie terug gekocht (343).
Ik kan me herinneren dat ik het ook wel wat vond toen ik bij J. vd B. was geweest. Toen was je me net voor en nu ben je net te laat:D of ik net te vroeg dat kan natuurlijk ook:cry:.
Leuk bakkie wat je terug gekocht hebt.
Je kunt de velgen toch om wisselen met de 360:+.
- V300 register
- Verbannen
-
ZwerverRoodbaard;151656 schreef : Eigenlijk had je hem niet eens op bieden moeten zetten, maar op een vaste prijs en anders T.e.a.b of iets dergelijks.
Tenminste dat doe ik zelf altijd omdat ik ook tureluurs word van die biedingen
Tjah wat zegt je hart zou ik zeggen
Mja, ik wou bieders een kans geven, maar ik denk dat ik er idd maar Teab van maak. Biedingen van 525 naar 530 zijn om te huilen
Onee, deze: 
nijmegenleeft;151658 schreef : Een week of drie vier eerder was wel op z`n plaats geweest Harry:woops:.
Nu heb ik net na een jaar of anderhalf weg geweest te zijn weer een 300 serie terug gekocht (343).
Ik kan me herinneren dat ik het ook wel wat vond toen ik bij J. vd B. was geweest. Toen was je me net voor en nu ben je net te laat:D of ik net te vroeg dat kan natuurlijk ook:cry:.
Leuk bakkie wat je terug gekocht hebt.
Je kunt de velgen toch om wisselen met de 360:+.
Ja, inderdaad! Dat herinner ik me ook nog! Nu geen interesse meer? Een 343 en een 360 is toch een mooie combinatie?
Die 360 wegdoen zonder de GLT-velgen is heiligschennis, h?!?! Dat kan natuurlijk niet :nono: Dan regel ik zelf wel ergens anders weer een setje :yesyes:
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Bodejodel;151643 schreef : Het is maar goed dat ik een vrouw heb die me afremt wat betreft auto's, want deze is wel heel verleidelijk...
??n ding weet ik toch wel, mijn vrouw bemoeit zich later zeker niet met mijn auto hobby, en anders dan weet ze waar de deur is....nijmegenleeft;151668 schreef : Ja zou ik wel willen Harry maarja mijn vrouw denkt er anders over:grr3:.
- V300 register
- Verbannen
-