Thread zonder onderwerp :D
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-08-2010 22:47 #841875
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Thread zonder onderwerp :D
Geduld en liefde voor de auto, dan komt het op een dag goed.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-08-2010 22:51 #841876
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Luister, ik heb nu een andere 340 gered. Is ook weer wat waard. Dus nu doe ik de 360 weg, sta ik weer quite :yeah:
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-08-2010 22:58 #841878
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Thread zonder onderwerp :D
Van de 360'tigs zijn er nog maar rond de 200 stuks van over. Belastingvrije en speciale uitvoeringen zijn maar een handjevol over. Van de 340 zijn er nog een paar duizend.
Ik hoop dat je kunt wachten op die ene persoon die ook begrijpt dat dit een rijdende museumauto is. Historisch erfgoed om te koesteren. Daar gaat het mij om.
Ik hoop dat je kunt wachten op die ene persoon die ook begrijpt dat dit een rijdende museumauto is. Historisch erfgoed om te koesteren. Daar gaat het mij om.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-08-2010 23:16 #841882
door V300 register
Ik snap wat je bedoelt, en ik waardeer je goede bedoelingen, en ik ben het ook van harte met je eens. Ik zou het liefste zien dat ie naar een V3C-clublid ging, met een lasapparaat, goed gereedschap en een spuitcabine, die er weer een nieuwe auto van maakt. Helaas leven we niet in zo'n paradijs, en hoewel er wel van die mensen bestaan, zijn ze dun gezaaid. Dus ik ga geen jaren wachten op zo'n mens met goed hart, ik verkoop 'm aan de eerste kijker die mij een mooi bedrag biedt voor die auto.
Als ik rijker was geweest en meer tijd had gehad, had ik het zelf gedaan. Het is inderdaad zonde dat ie wegmoet, en ja, ik krijg er spijt van, maar ik heb het nu eenmaal besloten, en daar blijf ik bij. Ik heb hem al een jaar (of 1,5 zelfs) in de stalling gehad, en daar wordt zo'n auto ook niet beter van.
Ik heb een aantal reacties gehad, ik vraag wat ze met de auto gaan doen, en als ze zeggen dat ze er niet mee gaan racen, dan is dat voor mij zo. Ik ga geen antecedentenonderzoek doen, ik ga de AIVD (of in mijn geval de MIVD
) niet raadplegen, ik verkoop 'm aan de eerste die roept: '800 euro!' En dan roep ik: 'Verkocht! En veel plezier ermee!' Of iets in die trant.
Als ik rijker was geweest en meer tijd had gehad, had ik het zelf gedaan. Het is inderdaad zonde dat ie wegmoet, en ja, ik krijg er spijt van, maar ik heb het nu eenmaal besloten, en daar blijf ik bij. Ik heb hem al een jaar (of 1,5 zelfs) in de stalling gehad, en daar wordt zo'n auto ook niet beter van.
Ik heb een aantal reacties gehad, ik vraag wat ze met de auto gaan doen, en als ze zeggen dat ze er niet mee gaan racen, dan is dat voor mij zo. Ik ga geen antecedentenonderzoek doen, ik ga de AIVD (of in mijn geval de MIVD
) niet raadplegen, ik verkoop 'm aan de eerste die roept: '800 euro!' En dan roep ik: 'Verkocht! En veel plezier ermee!' Of iets in die trant. Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-08-2010 23:32 #841885
door V300 register
Cupracers kunnen deze auto sowieso vergeten want daar moet een B200E(A) motor in en die heeft deze GLT niet.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-08-2010 23:37 #841887
door V300 register
Kijk, weer een probleem opgelost! Blijven de automobilisten-die-goedkoop-willen-rijden en de grote sloopbedrijven over
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-08-2010 10:25 #841908
door V300 register
En ja, soms moet je wel. Ik heb ook wagens die ik liever niet weg doe en door de goedkope stalling was de druk niet groot, maar nu ik werkeloos ben... als het moet gaat ie echt de pers in om kosten te besparen. (Als ik zelfs de bodemprijs er niet voor kan krijgen)
Ik ben gek op de Celica's en Volvo's, maar als ik, m'n vrouw en m'n huisdieren niet kunnen eten of zelfs geen dak boven hun hoofd hebben, dan gaan ze er allemaal aan, incl de trouwauto. Het zijn maar wagens. Gewoon een kwestie van de juiste prioriteiten.
Dutchie, ik ben het dus geheel met je eens. (En wat anders, het is jouw wagen, jouw besluit) Je eigen dromen zijn altijd meer waard dan die van anderen.
Ik ben gek op de Celica's en Volvo's, maar als ik, m'n vrouw en m'n huisdieren niet kunnen eten of zelfs geen dak boven hun hoofd hebben, dan gaan ze er allemaal aan, incl de trouwauto. Het zijn maar wagens. Gewoon een kwestie van de juiste prioriteiten.
Dutchie, ik ben het dus geheel met je eens. (En wat anders, het is jouw wagen, jouw besluit) Je eigen dromen zijn altijd meer waard dan die van anderen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-08-2010 14:43 #841924
door V300 register
Thanks, Jan!
@ Erik: Erik, je kan trots op me zijn. Ik heb de eerste student uit Nijmegen die een goedkope auto zocht al afgewimpeld. Heb hem het advies gegeven een mooie 340 te kopen voor minder geld en met minder kilometers, misschien wordt 't dan ooit wel een liefhebber
@ Erik: Erik, je kan trots op me zijn. Ik heb de eerste student uit Nijmegen die een goedkope auto zocht al afgewimpeld. Heb hem het advies gegeven een mooie 340 te kopen voor minder geld en met minder kilometers, misschien wordt 't dan ooit wel een liefhebber
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-08-2010 16:39 #841929
door V300 register
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-08-2010 17:36 #841935
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Thread zonder onderwerp :D
Ik zou de vraagprijs gewoon verhogen om koopjesjagers wat af te schrikken. Ik vind hem nu vrij voordelig geprijsd voor de door jouw omschreven conditie. Echte liefhebbers/ge?nteresseerden komen toch wel kijken denk ik.
Moderators: Mark Smeets